Jeg blev også færdig med bogen i nat (var lidt lang tid om det, fordi jeg genlæste næsten hver sætning, da der kun var 1/4 af bogen tilbage pga. af spændingen)! Den var rigtig god - hurra for en god weekend med Harry Potter! ;-)
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything". Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
hehe, well on topic jeg glæder mig da til og se hvad der vider sker i Harry potter universet i de næste film, må indrømme jeg ikke har læst nogle af bøgerne, måske tager jeg dem op en dag, men lige nu har jeg rigeligt at læse. Kan rigtig godt li universet og det bliver trist når den sidste Harry Potter film kommer i biffen.
Og så smutter vi lige smule off topic igen, nu når Hermione bliver nævnt, kan jeg ikke lade være at linke til den her SNL sketch.
[url=
Enjoy
Ps. hvornår er det nu massehysteriet går løs i Danmark med den sidste bog ?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#41 filmz-protoZ 18 år siden
den her er gammel, men stadig lidt sjov http://www.bash.org/?111338
# 40
Accido Vagina
#42 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#43 filmz-Bruce 18 år siden
#44 filmz-Aras 18 år siden
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#45 elwood 18 år siden
Og så smutter vi lige smule off topic igen, nu når Hermione bliver nævnt, kan jeg ikke lade være at linke til den her SNL sketch.
[url=
Enjoy
Ps. hvornår er det nu massehysteriet går løs i Danmark med den sidste bog ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#46 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#47 filmz-Bruce 18 år siden
#46 Blasfemi!!! Det så jeg ikke :(