Gravatar

#1 davenport 15 år siden

Er på vej ind til byen.
Har tænkt på en bærbar: http://viewer.zmags.com/publication/ec7a8fee#/ec7a...
Den compac til venstre.
Er den god nok?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 filmz-Utyske 15 år siden

God nok til hvad? :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3 davenport 15 år siden

Bare sådan almindelig god. Bruger ikke de store ressourser andet end Warcraft, hvilket er det "tungeste" jeg arbejder med generelt.
Gravatar

#4 filmz-Utyske 15 år siden

Jo, så er den helt fin.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#5 davenport 15 år siden

ok tak :)
Gravatar

#6 davenport 15 år siden

Der kom jo en bilforsikring i vejen den dag, og det var yderst heldigt!!! Gennem mit arbejde har jeg fået tilbudt denne: http://www1.ca.dell.com/ca/en/home/Laptops/studio-... som en del af den nye beskatning. Jeg kan købe den gennem dem og spare 57%.
Det er vildt! Ser den ikke ret fed ud egentlig?
Gravatar

#7 filmz-Utyske 15 år siden

Well, personligt er jeg ikke til bærbare med så store skærme, de bliver ret hurtigt uhandy at sidde med, men jo, det er en ganske stabil computer.
Gravatar

#8 davenport 15 år siden

Det er også ift. den jeg sidder og skriver på nu... Den er pisse langsom og stationær. Det er sku ligefør den skal ha sit eget værelse og betale husleje ;)
Vil bare så gerne ha en bærbar og gerne en god en. Jeg bliver trukket 500,- i måneden i løn, som ikke rigtigt kommer til at røre privat økonomien, da jeg stiger mellem 3-5% i løn fra næste udbetaling.
Gravatar

#9 filmz-Utyske 15 år siden

Men du skal jo bare overveje om den skal bruges som bærbar, eller som stationær, fordi en bærbar med 17" skærm er en desktop replacement, som det så fint hedder, ikke en bærbar som sådan.

Selv foretrækker jeg max. 14" skærm, fordi så er computeren som regel forholdsvis let og forholdsvis handy, hvis man vil sidde med den i skødet.

Min nuværende vejer omkring 2 kilo og jeg vil gerne have en der er lidt lettere næste gang, men det kommer jo helt an på hvordan du har tænkt dig at bruge den.
Gravatar

#10 davenport 15 år siden

Henne på sofabordet, ikke så meget andet. Ind i mellem til nogle WoW-aftener med gutterne.
(Jeg må heller ikke sidde med den i skødet for Obersten. Varmen ødelægger angiveligt sædkvaliteten....O.o)

Skriv ny kommentar: