Gravatar

#11 filmz-sparrowed 20 år siden

Already Watching.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#12 elwood 20 år siden

Kæft det var godt, satme utrolig alle de gamle film der findes, genial start Stegelmann.

Det der monster terror from the deep, nøj det var spas, satme længe det tog om at æde hende kvinden hehe.

Hvis man kysser på planet X bliver man ædt, og bilen bliver voldtaget, var det ikek det han sagde, jeg var færdig af grin.

Damm herligt program, Stegelmann har gjort det igen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13 filmz-ataris 20 år siden

Jeg bliver nødt til at købe både Dr. Black and Mr. Hyde og Robot Monster. Simpelthen brilliant :)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#14 elwood 20 år siden

jep det overvejer jeg faktisk også jeg var flad af grin over trailer til Dr. Black and Mr. Hyde 8-)
Gravatar

#15 Bobby Singer 20 år siden

Genialt program, tænker også på om jeg skulle anskaffe mig
Dr. Black and Mr. Hyde.
Jeg lå flad af grin over klippet fra Creeping creatures, hvor
hvor alien spiste de to personer i bilen, og samtidig voldtolg bilen.
Idjit
Gravatar

#16 elwood 20 år siden

Også Stegelmanns kommentar til Robomans kostume som bestod af gorilla dragt og dykkerhjelm.

Men jeg kunne se Futurama nede i hans kælder også, så det var ikke altsammen gamle film han har i kælderen hehe.
Gravatar

#17 elwood 20 år siden

Btw hvis folk finder et godt tilbud på filmene der bliver nævnt i programmet bør de skrive dem her inde, jeg sidder entop lige nu og leder efter Dr. Black And Mr Hyde, hvis den da fidnes på dvd.
Gravatar

#18 NightHawk 20 år siden

Hehe, vidundeligt plat! Kan stadig ikke komme mig over "Creeping Terror" monstret, der mindede om en forvokset dræbersnegl og hvorfor de to fjolser på tæppet ikke flygtede men bare sad og ventede. Og scenen hvor den voldtog bilen, jeg hulkede af grin.

Skal helt klart ha fat i "Dr. Black og Mr. Hyde". Fed trailer som blev ekstra cool da speakeren forklarede "handlingen" i rim! Mener at jeg har set "Blackula" et sted på DVD, så jeg prøver lige at se om jeg kan finde den.

Og "Robo-Monster", for satan et kikset kostume. "Jeg har udslettet alle på jorden, undtagen jer 7-8, fordi jeg ikke kendte til jer"! Hvilken drabelig replik! :)

Fantastisk program fra Stegelmann ! Der er dømt must-see-tv, hver Torsdag, fra idag af!
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#19 NightHawk 20 år siden

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#20 NightHawk 20 år siden

Ja så lykkedes det at finde frem til "Creeping Terror". Den er at finde på denne DVD :

http://www.axelmusic.dk/productDetails/60349701042...

Kan fås som ny for cirka 230 kr. hos Amazon!

Og her er "Robot Monster" :

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B00004Y7G...

Tror desværre "Dr. Black and Mr. Hyde", fås på VHS, men så er der jo denne her side som et lille plaster på såret : http://www.soulcinema.com/

Skriv ny kommentar: