Med frygt for at blive slagtet af horder af Stegelmanfans, så synes jeg det er lidt kedeligt. Der er for lidt med Jacob imo. Men danm en fed samling der står bag ham, den ville jeg gerne browse lidt i.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#31 Det kan jeg kun være enig i. Han køre samme smøre som i Troldspejlet. "Vi her på Planet X..." Hallo, stram op ! Du sidder ikke på en anden planet ! Det er muligvis meget sjovt hvis man er 13 år, men han henvender sig til obskure typer, der sidder oppe kl 23 for at se klip fra tåbelige film. Som jeg tidligere har efterlyst, kunne jeg godt tænke min hans mening. Jeg savner "Gotha" med Palle Strøm, fordi han havde en mening.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Du får ingen slag med køllen af mig!... denne gang :) Men jo, du har ret i at det godt ka blive lidt blodfattigt i længden. Der mangler lidt mere pep og som Lyspunkt nævner det, så savner man/jeg nogle personlige stik med sablen fra Stegelmann. Sådan lidt ala Ole Michelsen's spydige kommentarer, dog altid med et glimt i øjet.
Lidt pudsigt mht. "Gotha", (som var super fedt), hvor Stegelmann, i et af afsnittende var dagens gæst. Her kan jeg tydeligt huske, at han var lang mere fremme i skoene mht. personlige kommentarer omkring diverse klip. Undeligt at han har valgt at droppe den vinkel.
Måske han bare sku ta og få sig en makker i kælderen, der ku gi ham og programmet noget tiltrængt modspil.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
"The 3 Fantastic Supermen", kunne jeg sgu ikke lige finde nogle steder på DVD. Men Torsdags-filmen "Eegah" kan fås i en uncut version for cirka 80 kr hos :
#31 davenport 20 år siden
Men danm en fed samling der står bag ham, den ville jeg gerne browse lidt i.
#32 lyspunkt 20 år siden
"Vi her på Planet X..."
Hallo, stram op ! Du sidder ikke på en anden planet ! Det er muligvis meget sjovt hvis man er 13 år, men han henvender sig til obskure typer, der sidder oppe kl 23 for at se klip fra tåbelige film.
Som jeg tidligere har efterlyst, kunne jeg godt tænke min hans mening. Jeg savner "Gotha" med Palle Strøm, fordi han havde en mening.
#33 NightHawk 20 år siden
Du får ingen slag med køllen af mig!... denne gang :) Men jo, du har ret i at det godt ka blive lidt blodfattigt i længden. Der mangler lidt mere pep og som Lyspunkt nævner det, så savner man/jeg nogle personlige stik med sablen fra Stegelmann. Sådan lidt ala Ole Michelsen's spydige kommentarer, dog altid med et glimt i øjet.
Lidt pudsigt mht. "Gotha", (som var super fedt), hvor Stegelmann, i et af afsnittende var dagens gæst. Her kan jeg tydeligt huske, at han var lang mere fremme i skoene mht. personlige kommentarer omkring diverse klip. Undeligt at han har valgt at droppe den vinkel.
Måske han bare sku ta og få sig en makker i kælderen, der ku gi ham og programmet noget tiltrængt modspil.
#34 NightHawk 20 år siden
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B00004RFI...
Syntes godt lige han ku lægge nogle link ud til de film på hans hjemmeside. Men det kommer vel snart!
#35 elwood 20 år siden
jeg melder mig skam hel frivillig, skal ikke engang ha penge for det 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#36 HeavyClaus 20 år siden
#37 elwood 20 år siden
#38 HeavyClaus 20 år siden
folder du dit sammen?
#39 elwood 20 år siden
Mit bedetæppe er altid foldet ud, tænk nu hvis han en dag banker på min dør, så skal man være klar til at falde på knæ for ham.
nå men nu er det ved at være tid, til at finde sin plads.
#40 vapor 20 år siden