Skal helt klart ha fat i den dobbelt disc med "Cubby Bear". Der er altså et eller andet magisk over de gamle langsomme animationer, som bare charmerer sig dybt ind på nethinden.
Er der nogen der kan huske hvad ham James Dean wannabe'en fra de tre første klip hedder ? Går man for vidt, hvis man påstår han overspillede en "en lille bitte smule" i "The Sadist" :D
Super farlig replik - "Vi kan ikke li skolelærere" ! uha, uha. Havde ham staklen så bare haft et andet job, så ku det være han var sluppet, fra en solid omgang pistol whipping!
Syntes kun "planet X" blir bedre og bedre !
# 48 - Heldigvis fik jeg fat på min bror, som optog sidste afsnit af "New York Blues", hvilket jeg faktisk ikke var klar over, at det var. Havde været temmelig ærgeligt at misse finalen, når man har fulgt serien trofast i alle dens 12 sæsoner.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#51 davenport 20 år siden
http://dvdpacific.com/item.asp?ID=6100
Såvidt jeg husker, hedder kvindehjernen uuhuulmahey. :D
#52 elwood 20 år siden
#50 hehe
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#53 NightHawk 20 år siden
Er der nogen der kan huske hvad ham James Dean wannabe'en fra de tre første klip hedder ? Går man for vidt, hvis man påstår han overspillede en "en lille bitte smule" i "The Sadist" :D
Super farlig replik - "Vi kan ikke li skolelærere" ! uha, uha. Havde ham staklen så bare haft et andet job, så ku det være han var sluppet, fra en solid omgang pistol whipping!
Syntes kun "planet X" blir bedre og bedre !
# 48 - Heldigvis fik jeg fat på min bror, som optog sidste afsnit af "New York Blues", hvilket jeg faktisk ikke var klar over, at det var. Havde været temmelig ærgeligt at misse finalen, når man har fulgt serien trofast i alle dens 12 sæsoner.
#54 elwood 20 år siden
Jep planet X- er i sandhed et godt program, bare selve themet til programmet bringer mig i stemning, så sidder man klar med popcorn'ne 8-)
Og jamen hey det Stegelmann Himself.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#55 NightHawk 20 år siden
#56 filmz-æsop 20 år siden
Darth Vader
#57 DarkLight 20 år siden
#58 filmz-æsop 20 år siden
Darth Vader
#59 jessup 20 år siden
http://www.archive.org/details/prelinger
Glem ikke filmene :Reefer Madness og Sex Madness
#60 jessup 20 år siden