De 25 svar der påkræves er jo standard og når vi nu endnu ikke har så mange aktive brugere, tager det naturligvis lidt tid fra et nyt spørgsmål kommer frem til der kan gættes på. Jeg kan jo kun opfordre jer til at hjælpe os med at få lidt flere brugere derind, så det hele glider lidt lettere/hurtigere. Kunne jo være fedt, hvis nye spørgsmål (husk I også kan indsende) kunne opnå 25 svar i løbet af en dags tid tid eller to. :D
EDIT: Er der i øvrigt nogle af procenter I er blevet overraskede over? - Nu skal vi selvfølgelig ikke afsløre noget for brugere der ikke har gættet endnu, men jeg synes nu nok der har været et par, der ovarraskede mig lidt. Jeg fik også -20-30 stykker på én af dem :(
#11 Åkepool 15 år siden
Og hvis i vil vide hvem der ligger nr.1, så skal i bare spørge ;)
Jeg kunne ikke få lov at hedde Åkepool, så jeg hedder T-1000
#12 Slettet Bruger [1545404478] 15 år siden
Husk, hvis I synes det er lidt trægt at taste procenter ind, så kan i skifte til andre indtastningsmuligheder under 'Ret profil'...
#13 Åkepool 15 år siden
#14 Åkepool 15 år siden
#15 lagoni 15 år siden
#16 Slettet Bruger [1545404478] 15 år siden
Jeg kan jo kun opfordre jer til at hjælpe os med at få lidt flere brugere derind, så det hele glider lidt lettere/hurtigere. Kunne jo være fedt, hvis nye spørgsmål (husk I også kan indsende) kunne opnå 25 svar i løbet af en dags tid tid eller to. :D
EDIT: Er der i øvrigt nogle af procenter I er blevet overraskede over? - Nu skal vi selvfølgelig ikke afsløre noget for brugere der ikke har gættet endnu, men jeg synes nu nok der har været et par, der ovarraskede mig lidt. Jeg fik også -20-30 stykker på én af dem :(
#17 dyg 15 år siden
#18 lagoni 15 år siden
#19 lagoni 15 år siden
(ja, jeg er lidt quiz-afhængig)
#20 Skeloboy 15 år siden