Jeg har været væk (kun som bruger, tjekker siden dagligt) i nogentid, men nu fik jeg oprettet mig igen. Jeg vil nemlig gerne lige reklamerelidt (igen) for en quiz.
Mange af jer var med til at gøre Fedeting Quizzen sjov og, ja, befolket. Siden led desværre en for tidlig død af årsager jeg ikke vil gå nærmere ind på.
I nogen tid har vi dog arbejdet på en ny quiz, med et lidt andet koncept. For den gale Trivial-nørd er dette nye koncept nok lidt mindre tiltalende, men vi tror det bliver sjovt alligevel og nu kan alle være med!!
Konceptet er, at man svarer på spørgsmål og når mindst 50 har besvaret kan man gætte hvad andre har svaret (gætte procenter på hver svarmulighed). Selve det at svare giver ingen point uanset hvad man svarer, men der gives derimod gode point for at ramme tæt når man skal gætte andre svar!
Vi er lige startet op, og har derfor ikke 50 brugere endnu. Det betyder, at vi ikke kan gætte procenter endnu. Jeg håber, med jeres hjælp at vi kan komme igang. Jeg tror det bliver sjovt!
Jeg skal lige have den præciseret....Er det en knap til bare at hoppe til næste spørgsmål, du ønsker? - Så du slipper for at skulle tilbage til listen, hver gang?
Der er over 30 spørgsmål der er klar til at få gættet procenter nu. Og omkring 140 spørgsmål at svare på. Indtil videre ser det kun ud til, at nayze herfra har taget siden til sig. Han ligger p.t. nummer 4.
Vi er ikke så mange endnu og det er ligesom om, at mange af de der er oprettet ikek har været inde efter der blev åbnet for at kunne gætte procenter. Men om nogen tid, når der kommer flere aktive brugere, tror jeg det bliver sjovt.
Vi arbejder naturligvis på flere funktioner og ikke mindst et ordentligt design, som også giver noget mere plads til lister m.m.
#1 Slettet Bruger [1545404478] 15 år siden
Jeg har været væk (kun som bruger, tjekker siden dagligt) i nogentid, men nu fik jeg oprettet mig igen.
Jeg vil nemlig gerne lige reklamerelidt (igen) for en quiz.
Mange af jer var med til at gøre Fedeting Quizzen sjov og, ja, befolket. Siden led desværre en for tidlig død af årsager jeg ikke vil gå nærmere ind på.
I nogen tid har vi dog arbejdet på en ny quiz, med et lidt andet koncept. For den gale Trivial-nørd er dette nye koncept nok lidt mindre tiltalende, men vi tror det bliver sjovt alligevel og nu kan alle være med!!
Konceptet er, at man svarer på spørgsmål og når mindst 50 har besvaret kan man gætte hvad andre har svaret (gætte procenter på hver svarmulighed). Selve det at svare giver ingen point uanset hvad man svarer, men der gives derimod gode point for at ramme tæt når man skal gætte andre svar!
Vi er lige startet op, og har derfor ikke 50 brugere endnu. Det betyder, at vi ikke kan gætte procenter endnu. Jeg håber, med jeres hjælp at vi kan komme igang. Jeg tror det bliver sjovt!
PRØV SIDEN PÅ WWW.PAXO.DK
Jeg vil naturligvis tjekke denne tråd ud med jævne mellemrum og modtager gerne konstruktiv kritik, fejlrettelser, spørgsmål m.m.
Men ja, designet er grimt, umoderne og et ripoff af Fedeting.dk. Men vi er ikke grafikere, nogle af os...desværre!!
Held og lykke!
#2 Slettet Bruger [1545404478] 15 år siden
#3 Nicki52 15 år siden
#4 Slettet Bruger [1545404478] 15 år siden
#5 Skeloboy 15 år siden
#6 Slettet Bruger [1545404478] 15 år siden
I så fald, er den på vej :)
Kom gerne med andre forslag!
#7 Skeloboy 15 år siden
#8 Slettet Bruger [1545404478] 15 år siden
Indtil videre ser det kun ud til, at nayze herfra har taget siden til sig. Han ligger p.t. nummer 4.
#9 dyg 15 år siden
#10 Slettet Bruger [1545404478] 15 år siden
Vi er ikke så mange endnu og det er ligesom om, at mange af de der er oprettet ikek har været inde efter der blev åbnet for at kunne gætte procenter. Men om nogen tid, når der kommer flere aktive brugere, tror jeg det bliver sjovt.
Vi arbejder naturligvis på flere funktioner og ikke mindst et ordentligt design, som også giver noget mere plads til lister m.m.