Har lige haft en god lang snak med min søs omkring denne x- film (det var hende der i sin tid smed VHS-båndet i) men hun kunne desværre heller ikke huske meget mere.....men vi blev dog enige om at det ikke var nogle af de nævnte film...øvbøv.
I følge hende: -husker hun også denne scene med børnene.... citat: "der er dette ene barn som går igang.... (bider på ofret) og de andre børn holder sig tilbage, da de godt ved hvad der skal ske"
... det kom vi dog ikke så meget længere med :D
Men hun mente hvert fald, at vi var mere ude i noget invasion-agtigt halløj, fremfor vampyr/ulve.....
Da der var gået 1 1 /2time med google søgning....mente hun at kunne huske coveret "som var noget med en eller 2 piger, der stiger lige ud....måske med nogle mørke eller hvide klare øjne"
Jeg nægter at give op, før den film er fundet!!!! :D Kommer med mere info, når det engang bryder igennem det "fortrængte".
#14 og 15 Jeg husker ikke at nogle af børnene bider nogle i village of the damned, de får jo bare de voksne til at gøre ting ved at stirre på dem. I village of the damned er det jo også de voksne, der har problemerne med børnene og ikke andre børn, der har problemer med nabobørn.
Når alt dette er sagt, så er village of the damned dog også den eneste film, jeg kan komme i tanke om med en forside som den beskrevne.
Its structural perfection is matched only by its hostility
Kan se at det cover / den film min søs troede det var, var Village of the damned.......men det var desværre stadig heller ikke den film jeg tænkte på.......
HAHAHAHA det gør jeg helt sikkert......men faktum er at jeg i sagens kerne er ude efter den film der har bide-scenen med....og det er ikke blevet forløst inu :D
#11 natterjack 15 år siden
#12 HonoDelLoce 15 år siden
#13 MakeItMonkey 15 år siden
Har lige haft en god lang snak med min søs omkring denne x- film (det var hende der i sin tid smed VHS-båndet i) men hun kunne desværre heller ikke huske meget mere.....men vi blev dog enige om at det ikke var nogle af de nævnte film...øvbøv.
I følge hende:
-husker hun også denne scene med børnene.... citat: "der er dette ene barn som går igang.... (bider på ofret) og de andre børn holder sig tilbage, da de godt ved hvad der skal ske"
... det kom vi dog ikke så meget længere med :D
Men hun mente hvert fald, at vi var mere ude i noget invasion-agtigt halløj, fremfor vampyr/ulve.....
Da der var gået 1 1 /2time med google søgning....mente hun at kunne huske coveret "som var noget med en eller 2 piger, der stiger lige ud....måske med nogle mørke eller hvide klare øjne"
Jeg nægter at give op, før den film er fundet!!!! :D
Kommer med mere info, når det engang bryder igennem det "fortrængte".
#14 Bobby Singer 15 år siden
http://www.imdb.com/title/tt0114852/
Det kunne i hvert fald godt lyde lidt som den.
#15 Lord Beef Jerky 15 år siden
#16 aero 15 år siden
Når alt dette er sagt, så er village of the damned dog også den eneste film, jeg kan komme i tanke om med en forside som den beskrevne.
#17 MakeItMonkey 15 år siden
hmm...
#18 Bobby Singer 15 år siden
#19 MakeItMonkey 15 år siden