Gravatar

#1 filmz-vassago 19 år siden

For S**an i h**vede. Jeg bliver simpelthen nød til at få afløb mine ophobede aggresioner.

Jeg har lige været inde for at at se "World Trade Center", den digitale version - og IGEN har de kaget i det - mildt sagt...

Billedet blev vist helt forkert, det ser ud til at billedet var "zoomet" ind. Så der manglede billede for oven og fornede. Det resulterede i en masse nærbilleder, hvor man ikke kunne se øjnene. Kun en næse og en mund der talte. Derudover så de fleste halv- og hel-totaler med mennesker mildest talt smadret ud. Samt en masse subs (de hardcodede amerikanske) med bynavne osv, kunne man kun se det halve af.

Den sidste digital-visning jeg betalte for ("Narnia") viste sig at være en analog-visning. Det havde de så bare ikke lige informeret folk om da de købte billetterne. Går den så går den. Dertil kommer to forestillinger før den, der var projektoren i stykker, men det kunne man ikke se på biobooking, hvor de stadig solgte billetter til filmene - selv flere dage efter hvor jeg havde påpeget det og fået en undskyldning. Fedt hvis man er kørt langvejs fra for at opleve det nye "vidunder"...

Af de digitale visninger ("SW-EP3") jeg har været til, har kun en været iorden - mage til inkompetence skal man lede længe efter. Det er jo grotesk at de tager boxen for billetter på et system de tilsyneladende overhovedet ikke magter at betjene.

Jeeeeeeeeez. De 2 x 70kr + 5kr gebyr kommer de til at indsætte på min konto igen.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#2 dyg 19 år siden

Jep, har selv ramlet ind i BioCity problemer flere gange, virkeligt irriterende. Håber du får pengene tilbage.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 gi-jones 19 år siden

#1: Jeg kan kun være enig. Det ser fedt ud når det virker, men de er ikke skidegode til at få det til at virke.

Nu vi er ved det så ville jeg også gerne spy lidt galde om de 5kr i gebyr. Det er så noget de lægger på uanset om man bestiller via net eller telefon. Det er fandme dårlig stil, og jeg tvivler på at du får det tilbage når du brokker dig.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4 davenport 19 år siden

Mærkeligt at man ikke går mere op i sin forretning...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5 jesperhp 19 år siden

#4 Meget!

1# prøv at kræve dine penge tilbage! I Viborg (godt nok ikke digitalt) knækkede filmen 2 gange under HP4-premieren, og efter det glemte de at skrue op i 6-7 min. I pausen klagede jeg, og så fik jeg gavekort på et par nye billetter.
Gravatar

#6 filmz-herskegut 19 år siden

Du er ikke den eneste, jeg har selv prøvet præcis det samme i Biocity, mener det var Pirates 2, som stod til at blive vist digitalt, men det var der sørme ikke noget af..
Jeg kom ikke op og klage bagefter, dem jeg var inde og se den med, mente at den da så fin nok ud.. Det er bare sådan, at det er en princip sag!
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#7 filmz-vassago 19 år siden

Har nu fået en mail retur fra direktøren - samt garanti om fribilletter. Men tør sgu ikke lige bruge dem på flere digitale visninger - det må blive de analoge :)
Gravatar

#8 jesperhp 19 år siden

7# wuhuu, that's the spirit! Tillykke, og god fornøjelse med en gratis film:)
Gravatar

#9 filmz-vassago 19 år siden

Jeg undrer mig over at ingen havde påpeget det før mig, den havde trods alt kørt et par gange om dagen i tre dage.
Gravatar

#10 dyg 19 år siden

#9 - En af mine venner havde set den søndag, og der var ingen problemer, sagde han da i hvert fald.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: