Jeg har længe ledt efter en Teen-komedie-Film fra 95 frem til 99.. Mener jeg så den der et sted imellem..
Det jeg kan sige om den og huske fra den - udover at jeg syntes den er sjov ;).. Er at:
Jeg MENER Freddy Pr. Junior er med i den og der er noget med ham og så hans nabo.. De har en pige og de har hver sin altan der peger mod hinandens værelser og tja, der kommer til at ske en masse på de to altaner.. Mere kan jeg faktisk ikke rigtig huske :(.
#1 nielsen84 20 år siden
Jeg har længe ledt efter en Teen-komedie-Film fra 95 frem til 99.. Mener jeg så den der et sted imellem..
Det jeg kan sige om den og huske fra den - udover at jeg syntes den er sjov ;).. Er at:
Jeg MENER Freddy Pr. Junior er med i den og der er noget med ham og så hans nabo.. De har en pige og de har hver sin altan der peger mod hinandens værelser og tja, der kommer til at ske en masse på de to altaner..
Mere kan jeg faktisk ikke rigtig huske :(.
Kan du hjælpe mig med hvad den hedder?
MvH
Morten
#2 gi-jones 20 år siden
Ej, jeg ved det faktisk ikke, så det var en komplet ligegyldig kommentar, med det ene formål at spilde tid og serverplads.
#3 PlattFuss6.7 20 år siden
http://imdb.com/title/tt0234829/
#4 Popeye 20 år siden
#5 nielsen84 20 år siden
Nu har jeg set Traileren et par gange .. hehe Og der er altså noget af det jeg kan huske... Takker :)