Mere eller mindre ilge kommet tilbage på kontoret, efter at have været en tur i Sønderborg.. er du sindsyg det regnede meget i morges.. 2 timer i en kedelig bil..
Nu sidder jeg og skuere ud over Skanderborg Sø, smågriner lidt over at de har fjernet halvdelen af bådbroen, mens den anden halvdel ligger 80m ude i vandet, alt imens der ligger 3 både derude.. godt det ikke er mig der skal ud og hente dem :-P
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Sidder og surfer lidt rundt for at finde det billigste sted at købe disse: Reelight SL-120 Indtil videre har jeg fundet dem til 229kr. + 48kr. i forsendelse. Men det burde da kunne gøres billigere.
Så fik jeg også afvist en licensmand. Han kunne ikke fatte at jeg ikke ville lukke ham ind så han kunne tjekke om jeg vitterlig havde TV eller ej. Måtte lige minde ham om gældende dansk lovgivning. Hvorfor kommer de ud til folk som betaler radio licens? Det er lige godt groft nok. Hvilket jeg også fik sagt til ham. Men det er trods alt ikke hans skyld at DR er nogle tumber på det område. Nå tilbage til CL.
Er lige kommet hjem fra biffen... Så Babel, og wauw hvor er den bare alle pengene værd... Desværre er det danske vintervejr så småt begyndt at vise sig fra sin kolde side, så det var pænt koldt at måtte vente på et forsinket tog for at komme hjem igen... Nu vil jeg bare gemme mig under et tæppe og se et afsnit af Alias inden jeg skal i kassen... Er nu nået til 3. sæson og er meget spændt på om den nu også er så dårlig som jeg har ladet mig fortælle...
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Det var da vidst det man kalder en rå-kold morgen. Ikke lige det man havde lyst kl. 6.10.. Tror jeg vil benytte dagen, til at tænke mig til et bedre liv et andet sted. Lave en Lester Burnham, så at sige.
Prøvede min nye projektor igår aftes. Damn et godt billede, så den skal i brug igen i aften, når der er kamp. Havde ellers forsvoret at den skulle vente til biografen var klar, men hvem kan vente på den slags?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Enig. Er også lige mødt og det var bare koldt som en brøndgravers røv, at vente på bussen!
Og så lurer jeg lidt på en pontentiel film til i aften. Har en veninde, der føler sig ret stresset for tiden. Det er noget skidt og det skal man være opmærksom på i tide, før man går ned på det.
Nogen der har forslag til en afstressende feel good film?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Vågnede som så mange andre, til en pisse kold morgen. Men da jeg åbnede yderdøren opdagede jeg lige at der var snekaos i Århus.. bilen var dækket af 5cm sne, og alt! udenfor var hvidt.
Men spøjst nok, der hvor jeg arbejder - i Skanderborg, er der ikke et eneste snefnug.
Hvordan ser vejret egentlig ud hvor i er ?
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#131 filmz-herskegut 19 år siden
Nu sidder jeg og skuere ud over Skanderborg Sø, smågriner lidt over at de har fjernet halvdelen af bådbroen, mens den anden halvdel ligger 80m ude i vandet, alt imens der ligger 3 både derude.. godt det ikke er mig der skal ud og hente dem :-P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#132 Scherlund 19 år siden
Indtil videre har jeg fundet dem til 229kr. + 48kr. i forsendelse. Men det burde da kunne gøres billigere.
#133 Scherlund 19 år siden
#134 mini_jette 19 år siden
Nu vil jeg bare gemme mig under et tæppe og se et afsnit af Alias inden jeg skal i kassen... Er nu nået til 3. sæson og er meget spændt på om den nu også er så dårlig som jeg har ladet mig fortælle...
#135 davenport 19 år siden
Ikke lige det man havde lyst kl. 6.10..
Tror jeg vil benytte dagen, til at tænke mig til et bedre liv et andet sted. Lave en Lester Burnham, så at sige.
Prøvede min nye projektor igår aftes. Damn et godt billede, så den skal i brug igen i aften, når der er kamp.
Havde ellers forsvoret at den skulle vente til biografen var klar, men hvem kan vente på den slags?
#136 DarkLight 19 år siden
Og så lurer jeg lidt på en pontentiel film til i aften. Har en veninde, der føler sig ret stresset for tiden. Det er noget skidt og det skal man være opmærksom på i tide, før man går ned på det.
Nogen der har forslag til en afstressende feel good film?
#137 davenport 19 år siden
#138 DarkLight 19 år siden
Nej, det var skam helt seriøst.
#139 elwood 19 år siden
men ja det da træls at vente på bussen, men jeg kan nu godt li og se på snevejret indefra mit kontor af 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#140 filmz-herskegut 19 år siden
Men da jeg åbnede yderdøren opdagede jeg lige at der var snekaos i Århus.. bilen var dækket af 5cm sne, og alt! udenfor var hvidt.
Men spøjst nok, der hvor jeg arbejder - i Skanderborg, er der ikke et eneste snefnug.
Hvordan ser vejret egentlig ud hvor i er ?
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.