Gravatar

#121 dolphinfriendly 19 år siden

#86 Nej da, men de er ikke kommet ud på DVD endnu. Aner ikke engang om 2. sæson er startet. Eftersom jeg stort set aldrig ser tv og slet ikke har tålmodighed til at vente en uge per episode, ser jeg kun serier på DVD.

Gravatar

#122 thebigzzz 19 år siden

#121: jeg ville gerne opleve samme glæde som dig, i forbindelse med Rome, men har haft store problemmer med HMV og rome ordre generelt. Først sender mig noget jeg ikke har bestilt, hvorefter jeg sender det tilbage sammen med et brev der forklarer fejlen. I går fandt jeg ud af, de har givet mig pengene retur og afbestilt min order. Hvorefter jeg skrev en mail til dem, hvor jeg spurgte om, hvorfor de har gjort det, de svarede at det må være en fejl og de vil genaktivere orderen straks.
Læg oveni at jeg, efter at have haft en preorder hos cd-wow i 10 dage, tabte tålmodigheden og bestilte hos hmv istedet, så har jeg ventet på den i en måned nu. Men det er godt at høre at den at vente tiden værd :)
Nogen der ved om der bliver flere afsnit i 2. sæson? De 12 i 1. sæson virker lidt lavt, på trods af at der er en time pr. afsnit.
Gravatar

#123 dolphinfriendly 19 år siden

#122 Pu-ha hvor belastende en omgang at komme igennem. :(

Jeg kan trøste dig med at "Rome" i den grad er værd at vente på, specielt hvis du er en smule historie interesseret. Dejligt at følge en serie, hvor konflikterne ikke virker forceret som i mange andre serier (også de gode, som "Lost" og "Carnivale"), hvor snedige politiske intriger tager sig virkeligt spændende ud, persongalleriet er utroligt interessant og den historiske ramme ikke falder igennem som konstrueret. Jeg mener absolut "Rome" er en triumf i alle henseende, den mest positive serie oplevelse siden "Firefly" - glæd dig! :)

Gravatar

#124 dolphinfriendly 19 år siden

Kæresten gik igang med "Asterix og Vikingerne", hvor jeg så gik efter et kvarter...var ved at brække mig over Sugar Hill Gang imitationen og den måske mest pinlige fortolkning af "Eye of The Tiger" til dato. Det lød mistænkeligt meget som en stiv og skrålende gymnasietøs, der havde drukket sig mod til at bøvse den op nede på Sam's Bar.

Gravatar

#125 thebigzzz 19 år siden

#123 Okay, takker, det lyder virkeligt som om, at det er noget jeg vil kunne li'. Så håber jeg ikke HBO river stikket ud af en god serie efter anden sæson igen, bare for at smide en ny kvalitets serie på programmet :P
Gravatar

#126 cyberzed 19 år siden

#120 Ja det er et helt fantastisk spil :D
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#127 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Tilbage til endnu en dag at "The Office". Efter jeg er begyndt at se mit kontor som et afsnit fra en sitcom, men den musik jeg nu finder passende at putte i ørerne, er det blevet lidt sjovere at gå på arbejde :o)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#128 wiseguy 19 år siden

Er pænt busted i dag! Anden dagen efter en ferie er altid værst!! Det er lidt ligesom med ømme muskler, man har altid mest ondt 2 dage efter en fysisk udfoldelse.

Skal ellers love for at det er blevet efterår. Det blæser en pelikan og står ned i stænger her hvor jeg sidder. Det er vaskeægte boller & kakao vejr :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#129 elwood 19 år siden

hehe kommer til at tænke på et afsnit af Family Guy, hvor Peter Griffin får sit egen Theme Music (altså i bogstavligste forstand, der kommer et theme til alt han render rundt og laver), yderst underholdene.

Nå men jeg sidder på arbejdet nu også, og igår var jeg til lidt hyggesnak, eller hva dælen man kalder det, hos de herre fra Lonetower Visuals, det var vældig hyggeligt, med obligatorisk pizza spisning 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#130 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 129 ... så må mit næsten være "Mission Impossible" ... he he ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: