Hun har set både Amelie og Garden State. Jeg opdrager mine veninder ordenligt :) Men mange tak for input. Lige nu tænker jeg "You, me and everyone you know" ?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
er vinter og regn per. diffination lortevejr, jeg synes aldrig jeg høre folk på tv2 vejret sige at nu kan vi glæde os over regnen der kommer, efter den lange sommerperiode med alt for meget varme, nogen gange kan solen også blive for meget synes jeg.
Til Dec. har de self. deres snebarometer, hvor de snakker om chancen for en hvid jul, og her er de positive.
Bevares Solskin er da rart, i sommer perioder, men jeg kan da godt li og side og se på regnvejret eller bare lytte til det. Om vinteren er det jo sne'en der er flot at se på, og ikke mindst den dejlige lyd, af sne der knaser under ens sko, uha det lyder godt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#152 Jeg vil sige, at det danske vejr er noget af det rareste. Vi får lov til at oplevet alle aspekter af vejret, undtagen det helt ekstreme. Sne, Kulde, Regn, Slud og Varme. Der er intet så smukt som at sidde indenfor om aftenen med ild i pejsen og så se ud på det sneklædte landskab.
Jeg har også tit tænkt på det tv2 vejret siger, at nu får vi endnu noget godt vejr, hvor vi så har haft 25-35 grader i 3 uger. En ting jeg altid har oplevet er, at folk altid brokker sig over vejret. Når det er sommer er det for varmt, når det er vinter er det for koldt. Når det er efterår blæser det for meget. Det er svært at være hersker over vejret :)
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Vi har lige haft fælles frokost på arbejdet, og ham der stod fro det idag, ja han havde valgt Gigant burger + pom fritter til frokosten, så jeg er hel mæt nu puha da.
Det var meningen han ville ha skaffet Shushi, men det kunne vidst ikke leveres, det er jeg nu glad for egentlig 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#151 DarkLight 19 år siden
Lige nu tænker jeg "You, me and everyone you know" ?
#152 elwood 19 år siden
Til Dec. har de self. deres snebarometer, hvor de snakker om chancen for en hvid jul, og her er de positive.
Bevares Solskin er da rart, i sommer perioder, men jeg kan da godt li og side og se på regnvejret eller bare lytte til det. Om vinteren er det jo sne'en der er flot at se på, og ikke mindst den dejlige lyd, af sne der knaser under ens sko, uha det lyder godt 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#153 cyberzed 19 år siden
#152 Vinter er per definition den bedste tid på året.
#154 elwood 19 år siden
Shawshank Redemption
#155 filmz-jonasgr 19 år siden
Jeg har også tit tænkt på det tv2 vejret siger, at nu får vi endnu noget godt vejr, hvor vi så har haft 25-35 grader i 3 uger. En ting jeg altid har oplevet er, at folk altid brokker sig over vejret. Når det er sommer er det for varmt, når det er vinter er det for koldt. Når det er efterår blæser det for meget. Det er svært at være hersker over vejret :)
'Cause I'm evil"
#156 elwood 19 år siden
og ja det der med at brokke over vejret er vidst et af Dk's Trademarks 8-)
#157 elwood 19 år siden
Det var meningen han ville ha skaffet Shushi, men det kunne vidst ikke leveres, det er jeg nu glad for egentlig 8-)
#158 davenport 19 år siden
#159 elwood 19 år siden
#160 filmz-herskegut 19 år siden
Sushi er også hæsligt mad =)
Hvordan kan du være i tvivl? der skal jo bacon stykker i en forloren hare.
Nu sidder jeg og slapper lige så stille og roligt af.. the clock is ticking..
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.