Er det Tema Tour de Chambres? Jeg er efterhånden kommet gennem et par stykker. Det værelse, jeg husker bedst, var en af drengene, der havde lavet en spiral på sit værelse i pap. Åbningen var en mund. Den skulle vi så kravle igennem mens han anlæg spillede diverse lyde (toiletbesøgslyde...). Inde i midten fik vi så en drink. Mærkeligt nok kan jeg ikke huske, hvad drinken var... Ellers husker jeg et fiskertema og et hav af børnefødselsdage. Du kan også lave strandparty m mojitos....
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Det var da en masse diskution sådan en operation kunne medføre :-P
Jeg var så heldig at få hele forløbet forklaret, det var egentlig helt harmløst, og tog mindre en 30 minutter.. hun skulle bare have en dims spændt fast over øjet, så hun ikke kunne blinke, derefter have noget bedøvende væske i øjet (ikke med spørjte ;-) ) men bare øjnedråber. Derefter skulle hun fokusere så en laser, der skød lige ned i hendes øje, ikke mere end 30 sekunder ved hvert øje, så var det overstået.. hjem og sove, eller i det hele taget, have hendes øjne så meget lukkede som muligt, og allerede da hun vågnede kunne hun se helt tydeligt igen :-)
Jeg har "kun" -5, så det er ikke noget jeg lige kan få tilbudt, men har dog brugt linser de sidste 5 år.. Briller.. puha, jeg føler mig helt handikappet når jeg har sådan nogen på.. (no offence Elwood ) men bare det at kunne tage på stranden og bade, i svømmehal og i det hele taget se på tøserne, bungiejump, mærke vinden i ens øjne.. Helt fantastisk :-)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#1 Bosnisk farmer stil med slipovich, så skal folk bare beholde jakkerne på, vinduet skal blive åbent, og så skal der noget rigtig stærkt sort kaffe til :)
Sarkasme mode on #37 jeg kan sagtens se på tøser, hehe og fordelen, er at hvis der kommer nogle grimme kan jeg tage brillerne af, og stadig kigge deres vej, og lade som om man er intresseret 8-)
"Brillerne, nå dem det jo bare pynt piger"
Sarkasme mode off.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#31 Patriarch 19 år siden
#32 elwood 19 år siden
Wow (sagt med Keanu Reeves stemme)
No wayyy man, that's like totally awesome
Homer "Computers can do that?"
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#33 Patriarch 19 år siden
#34 cyberzed 19 år siden
#35 tiny 19 år siden
Er det Tema Tour de Chambres? Jeg er efterhånden kommet gennem et par stykker. Det værelse, jeg husker bedst, var en af drengene, der havde lavet en spiral på sit værelse i pap. Åbningen var en mund. Den skulle vi så kravle igennem mens han anlæg spillede diverse lyde (toiletbesøgslyde...). Inde i midten fik vi så en drink. Mærkeligt nok kan jeg ikke huske, hvad drinken var... Ellers husker jeg et fiskertema og et hav af børnefødselsdage. Du kan også lave strandparty m mojitos....
#36 El vez 19 år siden
#37 filmz-herskegut 19 år siden
Jeg var så heldig at få hele forløbet forklaret, det var egentlig helt harmløst, og tog mindre en 30 minutter.. hun skulle bare have en dims spændt fast over øjet, så hun ikke kunne blinke, derefter have noget bedøvende væske i øjet (ikke med spørjte ;-) ) men bare øjnedråber.
Derefter skulle hun fokusere så en laser, der skød lige ned i hendes øje, ikke mere end 30 sekunder ved hvert øje, så var det overstået.. hjem og sove, eller i det hele taget, have hendes øjne så meget lukkede som muligt, og allerede da hun vågnede kunne hun se helt tydeligt igen :-)
Jeg har "kun" -5, så det er ikke noget jeg lige kan få tilbudt, men har dog brugt linser de sidste 5 år..
Briller.. puha, jeg føler mig helt handikappet når jeg har sådan nogen på.. (no offence Elwood ) men bare det at kunne tage på stranden og bade, i svømmehal og i det hele taget se på tøserne, bungiejump, mærke vinden i ens øjne.. Helt fantastisk :-)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#38 cyberzed 19 år siden
#39 elwood 19 år siden
#37 jeg kan sagtens se på tøser, hehe og fordelen, er at hvis der kommer nogle grimme kan jeg tage brillerne af, og stadig kigge deres vej, og lade som om man er intresseret 8-)
"Brillerne, nå dem det jo bare pynt piger"
Sarkasme mode off.
#40 elwood 19 år siden
En god kollega, må jo sørger for lækkerierne ikke tøre ud 8-)