Det er ihf meget vigtigt at sætte sig ind i virksomheden, også til samtalen, hvor man kan snakke med, og stille relevante spørgsmål, istedet for bare noget om løn. Til min sidste samtale, spurgte jeg direktøren om hvordan i alverden han fik idéen til det firma? Og det kom der en god snak ud af, og han følte at han var sej, fordi han fik mulighed for at fortælle om sin lange vej til succes. (Jeg fik iøvrigt afslag på jobbet i dag, men fordi jeg ikke har et kørekort, og det skulle man altså bruge. Det fremgik bare ikke af opslaget.)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sidder og er ved at lave en liste over de personer jeg kender i og omkring der hvor jeg bor med henblik på at invitere dem til en præsentation af de produkter jeg sælger.
Det er faktisk svært at finde numre på nogle personer man ikke har set i nogle år :)
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Jeg vra i Århus i dag, hvor jeg fik købt Kraftwerk's Trans-Europe Express, og ABBA's album fra 1974 på CD, og billedbogen med Disney's Helt Vildt, og desuden et JVC kassetebånd, da jeg stadig bruger walkman.
#191 davenport 19 år siden
Til min sidste samtale, spurgte jeg direktøren om hvordan i alverden han fik idéen til det firma? Og det kom der en god snak ud af, og han følte at han var sej, fordi han fik mulighed for at fortælle om sin lange vej til succes.
(Jeg fik iøvrigt afslag på jobbet i dag, men fordi jeg ikke har et kørekort, og det skulle man altså bruge. Det fremgik bare ikke af opslaget.)
#192 filmz-jonasgr 19 år siden
Det er faktisk svært at finde numre på nogle personer man ikke har set i nogle år :)
'Cause I'm evil"
#193 davenport 19 år siden
#194 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"
#195 davenport 19 år siden
#196 filmz-jonasgr 19 år siden
http://www.nikken.co.uk/connect/
'Cause I'm evil"
#197 Martindan 19 år siden
#198 filmz-herskegut 19 år siden
Kig forbi hvis i lyster :)
The next sentence is fake,