Sidder og renskriver mine krusseduller fra 4 interviews jeg lavede til mit afgangsprojekt i går. Drønkedeligt og der sker næsten ikke noget på filmz - suk... :-(
Er også selv i gang med at søge job, men har kun fået sendt et par stykker. Det tager jo klart længere tid at lave end man lige regner med. Skal dog have skrevet mindst én til iaften har jeg besluttet. :-)
Gør dig selv den tjeneste at lave en standardansøgning, det gør tingene meget nemmere. :) Hvis bare to tredjedele eller måske bare halvedelen af ansøgningen er noget du kan gentage fra gang til gang, så letter det processen ret meget.
#181 DarkLight 19 år siden
#182 El vez 19 år siden
#183 wiseguy 19 år siden
#184 Captain Vallo 19 år siden
Det' noget med det der fodbold at gøre, ikke?
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#185 davenport 19 år siden
Crystalstar & Kadann - hvis i mangler hjælp mht. ansøgninger osv. så pm. mig. Jeg har en del erfaring med den slags, og giver gerne gode råd osv.
#186 filmz-Kadann 19 år siden
Takker, det ser dog ud til at jeg har fundet den rette formel til at komme til samtale, så må vi bare se om samtalerne giver et job. ;)
#187 davenport 19 år siden
Det er sku godt gået!
#188 McPeter 19 år siden
Er også selv i gang med at søge job, men har kun fået sendt et par stykker. Det tager jo klart længere tid at lave end man lige regner med. Skal dog have skrevet mindst én til iaften har jeg besluttet. :-)
#189 filmz-Kadann 19 år siden
Gør dig selv den tjeneste at lave en standardansøgning, det gør tingene meget nemmere. :) Hvis bare to tredjedele eller måske bare halvedelen af ansøgningen er noget du kan gentage fra gang til gang, så letter det processen ret meget.
#190 McPeter 19 år siden