Jeg sidder og lurer "Rome" - faktisk er jeg og kæresten blevet helt fanget af den og nu nået til episode 10 på to dage. :) Det er uden tvivl en af de mest interessante og flottest udført serier HBO har lavet, vil gå så langt at påstå den klart er deres bedste sammen med "Deadwood". Det bliver noget af en kold tyrker at undvære sæson 2. :(
Sidder og roder med mit spil, har lige lavet forhandling's AI for instruktørere og mulighed for at filme op til 5 film i samme film serie ad gangen. Skal igang med auditions og skuespillere forhandlings AI'en, jeg gider næsten ikke, intruktør AI'en tog mig 1 uge on-off programmering. Kunne godt finde på at forsøge at lave et nyt GUI istedet, selvom jeg er handicappet med adobe photoshop.
har netop drukket den første kop tiltrængt kaffe, efter at have været igennem en weekend der bød på flg.: Fredag: 1) Medarbejderdag med motions-teambuilding (det gør stadig ondt) 2) Fest på arbejdet, hvor jeg selvfølgelig blev valgt til at synge "Smukt som et stjerneskud" for 200 mennesker. (Der dog var imponeret, da jeg faktisk KAN synge og underholde) 3) Natøver hos en ven i superstiv tilstand. Men jeg kunne da spille trommer i min brandert
Lørdag: 4) Gevaldige tømmermænd - og kærestens farfar kom så lige forbi.. 5) Slæbe ca. 1 ton gips ind. Det gjorde ondt. 6) 2 x fødselsdag hos mine forældres venner, med øl og vin
søndag: 7) sofa - bold - subwoofer !
Og nu er det sku mandag igen..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Yep! mandag igen!! og endda en mandag ovenpå en uges ferie :o( Nu har jeg så overarbejde svarende til en uge liggende på mit bord!!! det er det samme pis hver gang, jeg har haft fri :o( Men så bliver flexkontoen jo igen fyldt op, så jeg igen kan holde fri, for at komme tilbage til overbejde hvor flexkontoen så igen osv. osv...... :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Kæft Filmz er dødt i dag.. Og hvor er mandag bare altid en røv dag. Og vejret er deprimerende.. Øv, hvor jeg gider ingenting, med mindre det indvolverede en flybillet til Seychellerne. Ikke en retur! Så kunne i besøge min strandbar, hvor der ville blive grillet hummer hver aften, og vist fodbold på 42´´ skærme..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#81 NightHawk 19 år siden
Den vintertid er sgu en snedig rad! :)
#82 dolphinfriendly 19 år siden
#83 Patriarch 19 år siden
Getting desperate
#84 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#85 thebigzzz 19 år siden
#86 wiseguy 19 år siden
Edit: efter hvad jeg kan se, så har sæson 2 premiere i 2007.
#87 davenport 19 år siden
Fredag:
1) Medarbejderdag med motions-teambuilding (det gør stadig ondt)
2) Fest på arbejdet, hvor jeg selvfølgelig blev valgt til at synge "Smukt som et stjerneskud" for 200 mennesker. (Der dog var imponeret, da jeg faktisk KAN synge og underholde)
3) Natøver hos en ven i superstiv tilstand. Men jeg kunne da spille trommer i min brandert
Lørdag:
4) Gevaldige tømmermænd - og kærestens farfar kom så lige forbi..
5) Slæbe ca. 1 ton gips ind. Det gjorde ondt.
6) 2 x fødselsdag hos mine forældres venner, med øl og vin
søndag:
7) sofa - bold - subwoofer !
Og nu er det sku mandag igen..
#88 wiseguy 19 år siden
Nu har jeg så overarbejde svarende til en uge liggende på mit bord!!! det er det samme pis hver gang, jeg har haft fri :o(
Men så bliver flexkontoen jo igen fyldt op, så jeg igen kan holde fri, for at komme tilbage til overbejde hvor flexkontoen så igen osv. osv...... :o)
#89 filt 19 år siden
#90 davenport 19 år siden
Og hvor er mandag bare altid en røv dag.
Og vejret er deprimerende..
Øv, hvor jeg gider ingenting, med mindre det indvolverede en flybillet til Seychellerne. Ikke en retur!
Så kunne i besøge min strandbar, hvor der ville blive grillet hummer hver aften, og vist fodbold på 42´´ skærme..