Mandag... endnu en af de dage man ikke håbede ville starte.. Har tømt den første kande Te, spist frokost.. og nu, jeg gider sgu ikke lave mere. Nu skal de sidste 3½ time af dagen bare bruges :)
Planer for resten af dagen.. så lidt som muligt
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Bare jeg kunne sige det samme... Er gået igang m Battlestar Galactica S2. Jeg har set de første 8 afsnit i løbet af weekenden og kan ikke vente med at se mere.
Og forresten drenge, hvis I har problemer med at få jeres kærester til at se denne fantastiske serie, så vis dem det første afsnit, hvor Lucy Lawlwss er med. Jamie Bamber kun iført et håndklæde burde kunne få dem overtalt ;)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Jeg laver det her: http://www.2flashgames.com/f/f-616.htm Og venter på at klokken bliver "om en time" så jeg kan komme hjem. Jeg er weekend træt, og trænger til ild i brændovnen, tv og suppe..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
har lige fundet ud af, at jeg skal på arbejde i Sønderborg i morgen tidlig... en lang tur, men så kan jeg da i det mindste høre radio det meste af dagen.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Jeg er lige kommet hjem fra skole, 3 timer tidligere end planlagt. Jeg er åbenbart kommet til at få noget lyserød hårspray (fra Halloween i fredags) på min ene linse, så den irriterer grusomt, havde svært ved at se og mine øjne gjorde ondt. Heldigvis skulle jeg alligevel ha' nye snart, så har lige bestilt. Lige et par uger med briler, må prøve.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#91 DarkLight 19 år siden
#92 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#93 Scherlund 19 år siden
Er lige kommet hjem fra de mest dødsyge forelæsningstimer jeg endnu har været til. Demografi er og bliver dødens pølse.
Nu kan jeg så hygge mig med tømmeren og dennes lærling. Skal have ordnet mine vinduer i dag. Så kan det være at jeg endelig kan få lukket vinduerne.
#94 filmz-herskegut 19 år siden
Har tømt den første kande Te, spist frokost.. og nu, jeg gider sgu ikke lave mere.
Nu skal de sidste 3½ time af dagen bare bruges :)
Planer for resten af dagen.. så lidt som muligt
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#95 tiny 19 år siden
Og forresten drenge, hvis I har problemer med at få jeres kærester til at se denne fantastiske serie, så vis dem det første afsnit, hvor Lucy Lawlwss er med. Jamie Bamber kun iført et håndklæde burde kunne få dem overtalt ;)
#96 dyg 19 år siden
#97 davenport 19 år siden
Og venter på at klokken bliver "om en time" så jeg kan komme hjem. Jeg er weekend træt, og trænger til ild i brændovnen, tv og suppe..
#98 filmz-herskegut 19 år siden
Meget underholdende :-)
har lige fundet ud af, at jeg skal på arbejde i Sønderborg i morgen tidlig... en lang tur, men så kan jeg da i det mindste høre radio det meste af dagen.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#99 lagoni 19 år siden
#100 Scherlund 19 år siden