Spørgsmålet er om man kan snyde. Eller sidder der verdens vildeste nørd et sted og holder øje med at jeg IKKE fjerner 50 fra Dirty Dancing på een gang?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Aaaah... lige kommet hjem efter at have fejret at eksamen er i hus med lidt solskin og en kold fad...Nu står den så på 10 ugers afslapning, sol og strand...:D
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Sidder og checker udbuddet af blu-ray afspillere ud. Men det ser lidt tyndt ud med 1.3 hdmi kapable, trueHD og DTS-HD dekodende afspillere .... øv :(
Iøvrigt, hvis der sidder nogle gode .net hoveder her på Filmz, som er i jøbsøgningsmode, så sig endelig til. Det er efterhånden umuligt at finde folk :(
Og åbenbart også 10-12 java hoveder :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har været til informationsmøde hos mit jobcenter i dag. Ikke noget man kunne bruge til det helt store, men det er jo ikke deres fejl. De prøver blot at hjælpe.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#211 DarkLight 18 år siden
I gennemsnit er der røget 1 om dagen indtil videre. Så listen er cirka færdig om 1 år :)
#212 Bony 18 år siden
#213 DarkLight 18 år siden
#214 gi-jones 18 år siden
Spørgsmålet er om man kan snyde. Eller sidder der verdens vildeste nørd et sted og holder øje med at jeg IKKE fjerner 50 fra Dirty Dancing på een gang?
#215 mini_jette 18 år siden
#216 filmz-Bruce 18 år siden
Iøvrigt, hvis der sidder nogle gode .net hoveder her på Filmz, som er i jøbsøgningsmode, så sig endelig til. Det er efterhånden umuligt at finde folk :(
Og åbenbart også 10-12 java hoveder :)
#217 gi-jones 18 år siden
#218 filmz-Bruce 18 år siden
#219 dyg 18 år siden
#220 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"