Gravatar

#41 JannikAnd 18 år siden

#40 - Det er desværre arveligt i mit tilfælde. At jeg så er den værst ramte, er bare uheldigt. Jeg kan ganske enkelt ikke huske, hvornår jeg sidst har haft en dag uden hovedpine - det må være før mine teenageår.
Gravatar

#42 filmz-jonasgr 18 år siden

Puha det er varmt og det bliver kun varmere. En dag hvor man ikke gider lave noget som helst. Jeg har heldigvis ikke arver nogle former for allergi, så dette problem skal jeg heldigvis ikke døje med.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#43 filmz-Bruce 18 år siden

#41 Føj og ingen medicin kan afhjælpe?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#44 Benway 18 år siden

#41 Puha det er væmmeligt. Det er også arveligt i min familie. Alle på min mors side har haft det.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#45 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 35 - 43 uff uff uff ... men okay måtte selv aflyse en biograftur igår pga. pollenallergien ikke kunne holdes nede med mine piller og jeg blev ved med at få næseblod af alt den nysen og hosten Læg der til at min hjemme PC også stod af i løbet af aften mens jeg snakkede med en af mine venner, gjorde det hele til en rigtig øv dag :(

Havde I ellers en god Tivolitur ??? - :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#46 filmz-Bruce 18 år siden

#45 Bortset fra hovedpinen og næsen løb hele tiden, så ja :D

Sjovt som flere og flere rammes af det l...!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#47 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

Dejligt for jer - Ja, jeg skulle have passet tvillingerne men måttte opgive ellers havde vi nok også endt i Tivoli :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#48 PredatorX 18 år siden

Damn, så er det ikke kun mig. Var ved at kradse mine øjne ud tidligere fordi de kløede så meget... Kunne være jeg skulle prøve nogle piller:-D
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#49 dolphinfriendly 18 år siden

Jeg sidder i en semi "dagen efter mange øl i solen uden at være helt smadret" koger og overvejer hvad jeg skal tage mig til. Der er ikke engang en film jeg gider at smække på og ingen i biffen der lokker - krise!

Gravatar

#50 PredatorX 18 år siden

Læg dig ud i solen og nyd vejret;-) Med en bog evt. Altid et hit.

Jeg har lovet en buddy at se resten af The Wire 1, men jeg ville egentlig også helst være udenfor... Men så er det jo godt jeg allerede har været det et par timer.
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: