#59 - ok, det lyder godt. Jeg har svært ved atlave sådan noget, er vant til 'skriv 8-10 sider'-typen af opgaver, her er der ikke et mål på samme måde. Det er den eneste mundtlige eksamen vi har på engelsk og informationer ikke ligefrem noget der villigt bliver udleveret. Men tror jeg kigger på dispositionen igen senere i aften og så aflever jeg nok ca det jeg har nu. Glæder mig til det er overstået, så kan jeg forhåbentlig bedre fokusere på bacheloropgaven.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Endelig fået min PC'er til at køre igen ... grrr ... anden dag i træk den har drillet :-/ ... Sidder ellers og nyder lidt klassisk animation ... Joe Cartoon :o)
Lige kommet hjem efter endnu en tur, om søerne. Aner ikke, hvordan jeg skal få slæbt mig omkring dem imorgen kl. 06.00 :( Må nok have Springsteens "Born to Run" til hjælp!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#62 Problemer med PC'en kender jeg alt for godt til. Håber at den kører som den skal nu.
Jeg sidder og venter på at solen skal gå ned, så det bliver lidt køligere. Heldigvis daler temperaturen på onsdag, så kan man efterhånden trække vejret igen.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#60 ahh så fik du taget hul på projektet kan jeg se.
Jeg selv sidder og spiller lidt call of Juarez, hehe der ikke noget feder end en gamle præst der tyer til våben og bliblen, som får hans fjender til at skælve i frygt.
And he strikes upon them...
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#61 lagoni 18 år siden
#62 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#63 filmz-Bruce 18 år siden
#64 filmz-jonasgr 18 år siden
Jeg sidder og venter på at solen skal gå ned, så det bliver lidt køligere. Heldigvis daler temperaturen på onsdag, så kan man efterhånden trække vejret igen.
'Cause I'm evil"
#65 elwood 18 år siden
Jeg selv sidder og spiller lidt call of Juarez, hehe der ikke noget feder end en gamle præst der tyer til våben og bliblen, som får hans fjender til at skælve i frygt.
And he strikes upon them...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#66 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Sidder og læser netop om Bruce, mens jeg lytter til "The River" :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#67 Guts 18 år siden
#68 JannikAnd 18 år siden
#69 Bates 18 år siden
#70 gi-jones 18 år siden