Gravatar

#51 dolphinfriendly 18 år siden

#50 En oplagt idé, bare noget man skal tage sig sammen til. Måske skulle jeg smutte ned i Lergravsparken eller på Amager Strand med en bog under armen. :)

Gravatar

#52 mini_jette 18 år siden

Æv, sidder og læser til den eksamen der trækker stadig tættere på, og jeg kan bare slet ikke koncentrere mig...Så nu har jeg ordineret filmz-afslapning, og så må vi se om det ikke bliver bedre om lidt:P
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#53 dolphinfriendly 18 år siden

Hmmm der er åbenbart kommet en remake (eller remix som de kalder det i dette tilfælde) af mesterværket "Das Kabinett des Dr. Caligari". Dog må jeg sige at det ser virkeligt interessant ud og da den er udkommet på DVD må man jo hellere købe den. :)

Tjek hjemmesiden ud her: http://www.caligarimovie.com/

Gravatar

#54 filmz-lbw 18 år siden

Til dem der er plaget af nysen og kløen i øjnene for tiden - og ikke har indset at det nok er pollen. Jeg kan kun anbefale at prøve nogle piller (typisk på recept). I mit tilfælde gik jeg længe uden at lægge 2 og 2 sammen og få det til pollenallergi. Nu er jeg næsten ikke plaget af det overhovedet.

Det er self. ikke alle det hjælper og nogen har bivirkninger i form af f.eks. træthed og hovedpine.

Edit: hvor er vi egentlig sølle allesammen... ;o) Det lyder som en revival til "Hvad fejler du..." tråden.
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#55 PredatorX 18 år siden

Hvaså kom du derned? Der er muligvis en halv million mennesker... Pænt crowdet...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#56 DarkLight 18 år siden

Sidder og undersøger om Scarface til Wii er værd at bruge penge på.
Blodig er det i hvert fald, for endelig er der hævn for motorsav i badekar scenen.
Check Scarface pt. 2
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#57 lagoni 18 år siden

Jeg sidder og forsøger at lave en disposition til min mundtlige eksamen. Selve dispositionen skal afleveres i morgen og aner ikke hvad der er af krav til sådan en, har aldrig lavet en 'officiel' disposition før. Lige nu har jeg 5 linjers tekst og 3/4 side punktopstilling, satser på det går.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#58 elwood 18 år siden

#56 jeg venter på Manhunt 2 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#59 mr gaijin 18 år siden

Plejer tømmermænd og ser "Freaks and Geeks". Genial serie.

#57 Det lyder meget fornuftigt. Jeg har også lige afleveret en disposition til en mundtlig, og det var i nogenlunde samme størrelsesorden.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#60 gi-jones 18 år siden

Jeg har brugt weekenden (eller i hvert fald lidt af den) på at få min nye blog op at køre. Tag en kigger her:

www.fatdetnu.dk

tanken er, at det skal være et sted hvor jeg selv og med tiden et par andre udvalgte kan lufte vores mening om vigtige ting :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: