Hvilken julegave er den du er mest tilfreds med at have investeret i? Måske passer den virkelig godt til den som den gives til, eller måske er du selv lidt misundelig på den?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Hmm... det må næsten være noget af alt det tøj, jeg gennem årene forærede ekskæresten. Det faldt altid i god jord. :)
Den dyre cappuccinomaskine jeg i mine tidlige teenageår købte til mine forældre var bestemt heller ikke en dårlig gave, men de har næsten ikke brugt den. :(
Jeg elsker at give gaver. Det bedste er når det en gang imellem lykkedes mig at få købt gaver som modtageren ikke vidste han/hun manglede og de så bliver glade for den. Jeg husker især et år hvor jeg købte en rigtig fin vinkaraffel til mine forældre, den er de stadig rigtig vild med.
#1 Collateral 15 år siden
#2 Highland Park 15 år siden
Den dyre cappuccinomaskine jeg i mine tidlige teenageår købte til mine forældre var bestemt heller ikke en dårlig gave, men de har næsten ikke brugt den. :(
#3 MOVIE1000 15 år siden
#4 Lord Beef Jerky 15 år siden
#5 tiany 15 år siden
Jeg husker især et år hvor jeg købte en rigtig fin vinkaraffel til mine forældre, den er de stadig rigtig vild med.
#6 Highland Park 15 år siden
#7 Batsy 15 år siden
#8 MOVIE1000 15 år siden