Gravatar

#1 Collateral 15 år siden

Hvilken julegave er den du er mest tilfreds med at have investeret i? Måske passer den virkelig godt til den som den gives til, eller måske er du selv lidt misundelig på den?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#2 Highland Park 15 år siden

Hmm... det må næsten være noget af alt det tøj, jeg gennem årene forærede ekskæresten. Det faldt altid i god jord. :)

Den dyre cappuccinomaskine jeg i mine tidlige teenageår købte til mine forældre var bestemt heller ikke en dårlig gave, men de har næsten ikke brugt den. :(
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3 MOVIE1000 15 år siden

Lost sæson 5 TIL MIG SELV
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4 Lord Beef Jerky 15 år siden

#3 Det må man ikke, men man må godt give den til Lord Beef Jerky.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5 tiany 15 år siden

Jeg elsker at give gaver. Det bedste er når det en gang imellem lykkedes mig at få købt gaver som modtageren ikke vidste han/hun manglede og de så bliver glade for den.
Jeg husker især et år hvor jeg købte en rigtig fin vinkaraffel til mine forældre, den er de stadig rigtig vild med.
Valar morghulis
Gravatar

#6 Highland Park 15 år siden

#4: Haha, god pointe! :D
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#7 Batsy 15 år siden

Filmz hvorfor sender i ikke en jule hilsen til alle filmzbruger og sådan noget det kunne da være dejligt :D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#8 MOVIE1000 15 år siden

The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: