Gravatar

#1 MikkelHJ 23 år siden

Jeg er af den mening at man skal give alle film en fair chance. Derfor prøver jeg så vidt muligt at se alle film til ende, om ikke andet så på grund af en morbid nysgerrighed, der driver mig til at finde ud af om ikke det snart bliver bedre. Det har givet mig nogle spændende oplevelser gennem tiderne, men der har også været gange, hvor jeg bagefter har haft lyst til at rive øjnene ud af hulerne og dyppe dem i klorin. Nogle film er dårlige på en fed måde, mens andre aldrig nogensinde skulle have været lavet.

De fem værste film jeg nogensinde har set er:

1. Surf Nazis Must Die.
2. Freddy got fingered.
3. National Lampoon's Men In White.
4. Don's Plum.
5. Shriek If You Know What I Did Last Friday the 13th.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#2 filmz-Kedde 23 år siden

Den absolut ringeste film jeg nogensinde har set er:

"Byttedyr", med en-eller-anden Baldwin; så den, og kunne derefter INTET huske fra filmen...
"Television is like the American toaster, you push the button and the same thing pops up everytime." (A.Hitchcock)
Gravatar

#3 azathoth 23 år siden

Hmmm... du har åbenbart ikke set "Nirvana" eller "Adrenalin"... begge to med Christopher Lambert, og begge gange faldt jeg i søvn... og folk der kender mig ved at jeg ALDRIG falder i søvn når jeg ser film!! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#4 trekster 23 år siden

Ja, LOL Adrenalin er fandme rådden, men det er Byttedyr godt nok også. :)
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#5 azathoth 23 år siden

ej, Byttedyr havde da en spændende plakat!!!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#6 commy 23 år siden

"Skyggen" med Lars Bom
Gravatar

#7 trekster 23 år siden

#5 Og det var så også det eneste spændende i den film :)
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#8 PlattFuss6.7 23 år siden

Braindead

så elendig at den faktisk blir god igen :-/ ved ikke helt hvordan det hænger sammen men nåja whatever.
There's no money, there's no weed. It's all been replaced by a pile of corpses.
Gravatar

#9 MikkelHJ 23 år siden

#8 Det er jo selve definitionen på kitsch: Noget, der er så dårligt, at det er godt.

Som for eksempel David Listers Triple Fried Egg - Chilli Chutney - Sandwich.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#10 filmz-vassago 23 år siden

#8 - Men man kan også være uheldig, og som de siger i filmen "Ghost World",

Rebecca: This is so bad it's good.
Enid: This is so bad it's past good and back to bad again.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

Skriv ny kommentar: