Gravatar

#1 filmz-uhu 20 år siden

Jeg har 2 film jeg simpelthen ikke kan finde på imdb.
Den første (og sikkert også den bedste) er en sort-hvid samuraifilm fra Japan. Jeg ved det ikke er "Seven Samurai" og jeg ved at en af Samuraierne blev kaldt monkey eller også var det hans "stil". Den eneste scene jeg husker fra filmen er en kampscene henimod slutningen hvor "monkey" holder nogle af de onde tilbage, men dør vist i forsøget. Jeg så den for 10-12 år siden på Danmarks Radio.
Den anden er af mere tvivlsom karakter, den kørte meget på tysk fjernsyn for 8-10 år siden (husker det ikke helt for der er rendt meget bongvand under broen siden) Den scene jeg husker er af de onde håndlangere, 7-8 styks, som stiger ud af deres hvide biler samtidigt. Der var meget "higt-tech" gejl med som fjernstyrede helikoptere og lign.
hvis du fornemmer sarkasme, så fornemmer dine fornemme fornemmer forkert

#2 20 år siden

Den sidste må være "Velkommen til Belgien", et drama af Kaptajn Byttemos fra 1984. Den har aldrig gået i danske i biografer. Ja, eller i biografer overhovedet. Faktsik foregår den kun inde i dit hoved.
Gravatar

#3 MadMartigan 20 år siden

Hold nu kæft mand!

Kaptajn Byttemos, er jo en af Belgiens største forfattere :D
I'm your huckleberry...
Gravatar

#4 filmz-uhu 20 år siden

Hmmm, så må jeg ha' en livlig fantasi, tror nu nok bare det er dig der ikke har set nok tysk fjernsyn.
hvis du fornemmer sarkasme, så fornemmer dine fornemme fornemmer forkert

Skriv ny kommentar: