Jeg spiste... Bøf med kartofler og masser af brun smovs, dertil et stykke medister også. (Hjemme ved de grå.) - Skal ha resterne til middag om 4½ time.. mmm
...Imens jeg så i rejsemagasiner, fordi de grå vil invitere os på en ferie efter nytår. Jeg skal bare et varmt sted hen, så er jeg mere end tilfreds. Min mor synes ikke at Caribien var et godt forslag, ej heller Seychellerne i det Indiske Ocean, så det bliver nok omkring Kanaria et sted..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg spiste.. En gang pølsemix fra Queens Corner i Skive, my god en inhabil grillpasser
Imens jeg... Spillede rollespil som jeg plejer om onsdagen. Det er rart når man lige mødes med de gamle venner der er spredt godt i landet :) Der kommer 3 fra Aalborg, 2 fra Thisted, 1 fra Fjerritslev, 2 fra Holstebronx og 1 fra Skive, langt at køre ja men vi har det sjovt :)
#157 Vi veksler ret meget i vores spil alt efter hvem der kan komme den respektive onsdag. Vi spiller D&D3.5, d20 Modern, oldsk00l Vampire, og nogen underlige systemer der er nogen af de andre der har udviklet :)
Største D&D scenarie i tiden er en ny gennemspilning af Rod of Seven Parts, der er 3 af os der spiller nu der var med som spillere i sin tid da vi tog den i 2nd ed. Der er godt nok meget der ændrer sig, samt hele eventyret er lavet om af vores super GM. Han har endda lavet hans egen by...den fylder 12 A3 sider :) Min character er en kongesøn der har verdens største bounty på hovedet efter der kom et kup mod hans tyraniske far. Level 5 Sorcerer / 5 Cleric / 10 Mystic Theurge, and he kicks ass for the LAW!
#151 nakalay 19 år siden
#152 filmz-Bruce 19 år siden
#153 lagoni 19 år siden
#154 DarkLight 19 år siden
2 kyllingfileter og lidt pommes.
1 pose kims ostekugler
...imens jeg så:
Lidt Will & Grace, samt de 2 første afsnit af Rome. Det lover godt!
#155 davenport 19 år siden
Bøf med kartofler og masser af brun smovs, dertil et stykke medister også. (Hjemme ved de grå.)
- Skal ha resterne til middag om 4½ time.. mmm
...Imens jeg så
i rejsemagasiner, fordi de grå vil invitere os på en ferie efter nytår. Jeg skal bare et varmt sted hen, så er jeg mere end tilfreds.
Min mor synes ikke at Caribien var et godt forslag, ej heller Seychellerne i det Indiske Ocean, så det bliver nok omkring Kanaria et sted..
#156 cyberzed 19 år siden
En gang pølsemix fra Queens Corner i Skive, my god en inhabil grillpasser
Imens jeg...
Spillede rollespil som jeg plejer om onsdagen. Det er rart når man lige mødes med de gamle venner der er spredt godt i landet :) Der kommer 3 fra Aalborg, 2 fra Thisted, 1 fra Fjerritslev, 2 fra Holstebronx og 1 fra Skive, langt at køre ja men vi har det sjovt :)
#157 davenport 19 år siden
#158 cyberzed 19 år siden
Største D&D scenarie i tiden er en ny gennemspilning af Rod of Seven Parts, der er 3 af os der spiller nu der var med som spillere i sin tid da vi tog den i 2nd ed. Der er godt nok meget der ændrer sig, samt hele eventyret er lavet om af vores super GM. Han har endda lavet hans egen by...den fylder 12 A3 sider :) Min character er en kongesøn der har verdens største bounty på hovedet efter der kom et kup mod hans tyraniske far. Level 5 Sorcerer / 5 Cleric / 10 Mystic Theurge, and he kicks ass for the LAW!
#159 chronaden 19 år siden
Rødvinsmarineret Kylling med salat og groft brød.
...Imens jeg så:
Big trouble in little China
#160 filmz-Bruce 19 år siden