En omgang hjemmelavet thai-karryret til aftensmad i går: kylling, chili, kokosmælk, citronkarry, rød peber, strimlede gulerødder og sweet chili sauce samt en røvfuld jasminris til.
I dag til frokost: En stor frokostbøf fra Jensens med dobbelt op af råstegte kartofler og whiskysovs. Uhm!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#222 Ja, jeg koger dem separat. Og så serverer jeg dem ved siden af, så det ikke bliver for sjasket.
#224 Nej, jeg mener bestemt, at jeg fik det til 13 ;o)Men de er godt nok noget nærige med kartoflerne, så jeg bestiller altid en ekstra portion.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg koger risen først og så kaster dem i wokken bagefter, for lige at give dem det der ekstra pift. Man skal bare sørge for at bruge nogle ordenlige ris, så det netop ikke bliver en stor klump. :)
#221 filmz-yoshimura 19 år siden
I dag til frokost:
En stor frokostbøf fra Jensens med dobbelt op af råstegte kartofler og whiskysovs. Uhm!
#222 chronaden 19 år siden
#223 dyg 19 år siden
#224 DarkLight 19 år siden
Dobbelt op af råstegte kartofler på Jensens? Så du fik 10?
#225 filmz-yoshimura 19 år siden
#224 Nej, jeg mener bestemt, at jeg fik det til 13 ;o)Men de er godt nok noget nærige med kartoflerne, så jeg bestiller altid en ekstra portion.
#226 cyberzed 19 år siden
#227 filmz-Kadann 19 år siden
#228 dyg 19 år siden
#229 Martindan 19 år siden
#230 dyg 19 år siden