Også jeg skal til julefrokost med firmaet i aften. Vi skal i Frederikshave på Frederiksberg. Dejligt sted, hvor jeg kun kommer, når andre betaler ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Nå ja, jeg får i øvrigt serveret lam med tzatziki hjemme hos mor efter en hård omgang træning først på dagen (det er hårdt at få bøllebank fra klokken ti om morgenen dagen efter en julefrokost, skulle jeg hilse at sige).
Alle gode gange tre. Det er måske værd at nævne, at gårsdagens julefrokost foregik på Frederikshave på Frederiksberg, hvor vi fik en femretters menu bestående af:
Hummerconsommé med bagt hvidfisk og æble/vanille-chutney Sprængt svinebryst med krydderurter Rosastegt andebryst med kartoffelterrine og scorsonerod Ost med syltet figen og friskbagt kommenknækbrød Chokoladekage med skum af hvid chokolade samt kirsebærsorbet
Efterfulgt af et par white russians og "kande" til de hærdede.
#21 filmz-yoshimura 20 år siden
Også jeg skal til julefrokost med firmaet i aften. Vi skal i Frederikshave på Frederiksberg. Dejligt sted, hvor jeg kun kommer, når andre betaler ;o)
#22 filmz-Bruce 20 år siden
Clubsandwich med kylling, peberbacon og karry-abrikos chutney
Uhm!
#23 chronaden 20 år siden
#24 DarkLight 20 år siden
#25 chronaden 20 år siden
#26 filmz-yoshimura 20 år siden
#27 filmz-yoshimura 20 år siden
#28 filmz-yoshimura 20 år siden
Hummerconsommé med bagt hvidfisk og æble/vanille-chutney
Sprængt svinebryst med krydderurter
Rosastegt andebryst med kartoffelterrine og scorsonerod
Ost med syltet figen og friskbagt kommenknækbrød
Chokoladekage med skum af hvid chokolade samt kirsebærsorbet
Efterfulgt af et par white russians og "kande" til de hærdede.
#29 tiny 20 år siden
#30 DarkLight 20 år siden
300 gram grønsagsblanding.
1 stk rugbrød.