#221 Det var på eBay, jeg fandt den, og efter at have vundet auktionen, måtte jeg hoste op med ca. 380 kr. (inkl. forsendelse). Så jeg kan godt mærke det i foret, hehe.
På et tidspunkt i fremtiden planlægger jeg at kaste nogle penge efter Mystery Science Theater 3000: The Movie, som heller ikke er helt nem at fremskaffe på dvd længere.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#223 Tak igen, hehe. Der var til gengæld lidt bøvl med en af postdamerne, der ikke lige umiddelbart ville udlevere den, da den var sendt rekommenderet, og jeg ikke havde billed-ID på mig! Ellers gik ankomsten gnidningsfrit, og den er i fin stand!
Nå, men tilbage til spisetråden, hehe... :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Igår fik jeg Botham Burgere ala Jamie Oliver med en ordentlig skudefuld BBQ fritter til. Burgere ud af 1kg hakket okse fra slagteren til 3 personer er vel ok? Det hele blev toppet af med en gang Cola og noget Thanksgiving Football på TV2 Zulu. Senere da maveskindet ikke gjorde ondt længere kom der lige 1kg matador mix på bordet samt en gang snebolde. I anden kamp blev der lige læsset en gang Nachos på bordet lige til at stille den værste sult :)
Der var burger i kantinen i dag, det var fint nok, men der var ikke noget specielt ved det, såsom bacon eller noget..
Til aften står den på sandwich til den fødselsdag, som jeg er pålagt at tage med til, der er dog gratis øl.. Så jeg skal da ikke klage, og forsamlingshuset ligger 100 meter herfra.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Vi kværnede også hjemmelavede burgere (med bacon, natürlich), i samme størrelse som CyberZed, med dertilhørende fritter og en ualmindelig lækker rødvin. Ud på aftenen fik vi hjemmelavet chokoladekage til kaffen og en skuffende It's A Very, Merry Muppet Christmas. Endnu senere Cola Cola og BACON chips til Wolf. Trillede i seng klokken tre.
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Igår lavede jeg en hel ørrede, fyldt med spinat, rejer, krebsehaler og hvidløg. Dertil små butterdejsting, med rejer i og hvide kartofler og en asparges/rejesovs. (Det var et ubetinget hit, men det var også forældrene der var på besøg..) Dertil rødvin og engelsk øl.
I aften bare en hjemmelavet pizza, men det er også godt, jo!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#221 dyg 20 år siden
Pizza og zombie-film.. Sounds good :)
#222 evermind 20 år siden
Det var på eBay, jeg fandt den, og efter at have vundet auktionen, måtte jeg hoste op med ca. 380 kr. (inkl. forsendelse). Så jeg kan godt mærke det i foret, hehe.
På et tidspunkt i fremtiden planlægger jeg at kaste nogle penge efter Mystery Science Theater 3000: The Movie, som heller ikke er helt nem at fremskaffe på dvd længere.
#223 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#224 evermind 20 år siden
Tak igen, hehe. Der var til gengæld lidt bøvl med en af postdamerne, der ikke lige umiddelbart ville udlevere den, da den var sendt rekommenderet, og jeg ikke havde billed-ID på mig! Ellers gik ankomsten gnidningsfrit, og den er i fin stand!
Nå, men tilbage til spisetråden, hehe... :P
#225 cyberzed 20 år siden
#226 davenport 20 år siden
Der var burger i kantinen i dag, det var fint nok, men der var ikke noget specielt ved det, såsom bacon eller noget..
Til aften står den på sandwich til den fødselsdag, som jeg er pålagt at tage med til, der er dog gratis øl.. Så jeg skal da ikke klage, og forsamlingshuset ligger 100 meter herfra.
#227 Captain Vallo 20 år siden
Endnu senere Cola Cola og BACON chips til Wolf.
Trillede i seng klokken tre.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#228 tiny 20 år siden
#229 chronaden 20 år siden
#230 davenport 20 år siden
(Det var et ubetinget hit, men det var også forældrene der var på besøg..)
Dertil rødvin og engelsk øl.
I aften bare en hjemmelavet pizza, men det er også godt, jo!