Igår stod menuen på en gang wok grøntsager (selvfølgelig friske og selvsnittede) med en honey dew øl til, langt om længe kunne jeg falde i søvn da jeg gik i seng :D
Jeg fik først en A-Z fra Refsvindinge mens jeg lavede mad, der stod på bøf af tykstegsfilet, kartoffelmos, lucernesalat og nogle stegte championer med løg og bacon.
Derefter popcorn og cola, fordi jeg var inde og se Jarhead. :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
I går: 250g champignon, 2 peber frugter (rød og grøn), 4 gulerødder, lidt nudler og 200g rejer. I wokken sammen med lidt chilisauce, soya og div. krydderier. Namme nam.
I aften: aner det ikke. Men mon ikke det bliver noget barbecue ting til NFL. Det tror jeg nok det gør.
I går stod den på Cuba bøf (350gr oksekød med salsa og ost ovenpå) med dertil hørende kartoffelbåde, bearnaise sauce og coleslaw salat. Hele måltidet blev indtaget på Joe's Diner i Kolding. "Selvfølgelig" blev maden indtaget sammen med masser af fadøl :D Derefter flydende kost (ikke at forveksle med flyvende kost ?!) rundt omkring i byen.
Her til aften stod den på pasta og kødsauce, cola og panodil...
I går lavede jeg forloren hare med en ordentlig omgang tyk, brun sovs... droool.. Selvfølgelig beklædt med ægte bacon. Det har jeg også med på madpakke i dag. (Den sovs er så god, at man kunne drikke den!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11 filmz-Munk 19 år siden
- Steve Carell
#12 filmz-Asta 19 år siden
#13 cyberzed 19 år siden
#14 davenport 19 år siden
Derefter popcorn og cola, fordi jeg var inde og se Jarhead. :D
#15 Scherlund 19 år siden
I aften: aner det ikke. Men mon ikke det bliver noget barbecue ting til NFL. Det tror jeg nok det gør.
#16 Scherlund 19 år siden
Tilgengæld bliver det til en fortsættelse af gårdagens succes. Se evt. her
#17 stefsims 19 år siden
"Selvfølgelig" blev maden indtaget sammen med masser af fadøl :D
Derefter flydende kost (ikke at forveksle med flyvende kost ?!) rundt omkring i byen.
Her til aften stod den på pasta og kødsauce, cola og panodil...
#18 filmz-Asta 19 år siden
Grillstegt kyllingefilet med dertil hørende blandet salat og stegte rødbede-stave med balsamico og citronsaft
#19 davenport 19 år siden
Det har jeg også med på madpakke i dag.
(Den sovs er så god, at man kunne drikke den!)
#20 davenport 19 år siden
Hvorfor har genopvarmet hare altid en lille bi-smag af ammoniak?
Nogen der kan gi et forslag til hvad jeg skal lave til aften?