Til trods for at du vil tabe dig, har du jo stadig brug for at få fyldt dine depoter op efter træning, så protein og kulhudrat i øgede mængder kommer du ikke uden om.
Ovnbagte hjemmekryddrede kartoffelbåde, mend hjemmemarineret lammecuvette, alt sammen tilsat en god portion rødvins sovs.. og en iskold dåse cola til :) så bliver det ikke bedre!
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Jeg mener at det kom frem for et lille års tid siden at det netop ikke var en superfiks idé med kakaomælk efter træningen, fordi der er voldsomt meget sukker i.
#39 Det skal jeg ikke kunne sige, jeg stoppede nemlig også med at træne for lidt over et år siden. Men #31 lyt hellere til dem der træner nu :) der sker åbenbart noget forandring på et års tid ;)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#31 chronaden 19 år siden
#32 b e c h 19 år siden
Til trods for at du vil tabe dig, har du jo stadig brug for at få fyldt dine depoter op efter træning, så protein og kulhudrat i øgede mængder kommer du ikke uden om.
#33 filmz-herskegut 19 år siden
Noget der er godt efter træning.. det er en ½ liter cocio/matilde.. det var det jeg fiki anbefalet dengang jeg trænede i fitness.dk :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#34 chronaden 19 år siden
#35 tiny 19 år siden
#36 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#37 filmz-herskegut 19 år siden
#38 DarkLight 19 år siden
#39 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg mener at det kom frem for et lille års tid siden at det netop ikke var en superfiks idé med kakaomælk efter træningen, fordi der er voldsomt meget sukker i.
#40 filmz-herskegut 19 år siden
Det skal jeg ikke kunne sige, jeg stoppede nemlig også med at træne for lidt over et år siden. Men #31 lyt hellere til dem der træner nu :) der sker åbenbart noget forandring på et års tid ;)