Gravatar

#11 Bates 20 år siden

En hat af mug, men jeg fik en ny.
Gravatar

#12 nakalay 20 år siden

Har aldrig mistet noget i posten. Mine pakker er heller aldrig blevet fortoldet.

#11 Kom her så jeg kan revse dig. Hvem stjal du den fra?
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#13 Scherlund 20 år siden

Ninja Scroll fra AM. Blev gensendt med det samme.

2* Schindlers List Plexiglas tingen. Ingen af dem nåede frem og nu nægter deepdiscountdvd.com at handle mere med mig. I det mindste fik jeg mine penge tilbage.

Ikke den bedste erfaring med postsystemet. Men bestemt heller ikke det værste. Hvar det ikke ca. 70.000 forsendelser der forsvandt sidste år?
Gravatar

#14 Bates 20 år siden

#12 - Den har jeg skam vundet ærligt og redeligt i en tæppefolder konkurrence! :)
Gravatar

#15 davenport 20 år siden

"Slesvig? Det' alt for hot det smør"
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16 Yoda 20 år siden

Jeg har - indtil videre - blot mistet tre bøger fra Play, der dog blev erstattet med det samme.

Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#17 elwood 20 år siden

har ikke mistet noget i posten endnu, men voldsparket pakker gennem brevsprækken, har jeg modtaget 2 gange, men begge gange overlevde de dog, heldigt for det postbud 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18 Skum 20 år siden

Walt Disney Treasures - Complete Goofy fra CDWOW røg engang væk, de var dog ekstremt hurtige til at få sendt en ny :)
w00tness...
Gravatar

#19 lyspunkt 20 år siden

Jeg mangler en enkelt fra DVDPacific. Desværre skal man venter 45 arbejdsdage (9 uger!) inden de vil sende en ny.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#20 NightHawk 20 år siden

"Firefly", blev i første omgang skudt ned. Så sendte jeg AxelMusic en mail og dagen efter sendte de en ny pakke afsted, som dukkede op 6 dage senere. Så var jeg glad igen!

# 17 - Ja, nogen gange har jeg også modtaget en pakke, der ser ud som om de har spillet amerikansk fodbold med den, nede på posthuset. Rart at vide de, også får en fornøjelse ud af ens ting :(
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: