Én går jo hen og bliver nostalgisk på sine gamle dage, så her på det sidste har jeg tumlet lidt med at huske...
Jeg leder efter titlen på en film, som jeg mener at have set i slutningen af 80'erne eller starten på 90'erne. Den er lidt en rip-off af The Terminator og handler om en slags cyborg (human skin over metal endo-skeleton), som infiltrerer en slags "outpost" med nogle stakkels folk, som bliver nakket lidt efter lidt af den slemme cyborg. Uheldigvis kan jeg ikke huske nogen af skuespillerne i filmen... Af detaljer fra filmen kan jeg huske: En kvinde, der stikker en hårbørste ind i kinden på cyborg'en Beboerne på "outpost'en" laver en slags test for at finde ud af, hvem der er menneske eller ej ved at skære sig selv i hånden og teste blodet.
Men titlen på filmen undviger mig stadig. Er der nogen, der kan den, så endelig sig til.
Hæ! Det er skægt. Jeg gik faktisk og tænkte på netop den film for et par dage siden. Hvis altså det er den samme... Noget af det eneste jeg husker er, at han skærer armen op, lige som Ah'nuld, men at der er mere blod end i Terminator. Desuden glemmer jeg aldrig scenen, hvor de ligger arm over to terrarier med klapperslanger... Er det overhovedet den film, du søger? I så fald, så er problemet, at jeg ikke kan huske hvordan titelen/navnet på hovedpersonen skal staves, men det er noget i retning af Querrack... Håber jeg har fat i noget af det rigtige her.
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Syntes også at screamers lyder mere rigtigt, men måske ikke den første... er der ikke en to'er hvor de bliver mere udviklede de der slemme screamers, og så kommer til at ligne mennesker? måske er jeg også helt i skoven, men syntes det var der mine tanker blev ledt hen...
----------------------------------- The pen is mightier than the sword...mostly.
#9 måske er der ikke lavet en 2'er og så blander jeg det hele sammen, men syntes ihvertfald at det lyder som noget der har med screamers at gøre=) hvad end det er en etter eller en to'er jeg har set.
----------------------------------- The pen is mightier than the sword...mostly.
#1 21 år siden
Én går jo hen og bliver nostalgisk på sine gamle dage, så her på det sidste har jeg tumlet lidt med at huske...
Jeg leder efter titlen på en film, som jeg mener at have set i slutningen af 80'erne eller starten på 90'erne. Den er lidt en rip-off af The Terminator og handler om en slags cyborg (human skin over metal endo-skeleton), som infiltrerer en slags "outpost" med nogle stakkels folk, som bliver nakket lidt efter lidt af den slemme cyborg. Uheldigvis kan jeg ikke huske nogen af skuespillerne i filmen...
Af detaljer fra filmen kan jeg huske:
En kvinde, der stikker en hårbørste ind i kinden på cyborg'en
Beboerne på "outpost'en" laver en slags test for at finde ud af, hvem der er menneske eller ej ved at skære sig selv i hånden og teste blodet.
Men titlen på filmen undviger mig stadig. Er der nogen, der kan den, så endelig sig til.
Mvh
Snagcs
#2 Captain Vallo 21 år siden
Det er skægt. Jeg gik faktisk og tænkte på netop den film for et par dage siden. Hvis altså det er den samme... Noget af det eneste jeg husker er, at han skærer armen op, lige som Ah'nuld, men at der er mere blod end i Terminator. Desuden glemmer jeg aldrig scenen, hvor de ligger arm over to terrarier med klapperslanger... Er det overhovedet den film, du søger?
I så fald, så er problemet, at jeg ikke kan huske hvordan titelen/navnet på hovedpersonen skal staves, men det er noget i retning af Querrack...
Håber jeg har fat i noget af det rigtige her.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#3 DarkLight 21 år siden
#4 PredatorX 21 år siden
#5 filmz-yoshimura 21 år siden
#6 DarkLight 21 år siden
De tester aldrig om folk er Cyborg via blod.
Han skærer ikke sin egen arm op.
Det har intet med en outpost at gøre.
#7 filmz-Diller82 21 år siden
The pen is mightier than the sword...mostly.
#8 PredatorX 21 år siden
Hahahaha... okay then. Måske også et stykke tid siden jeg har set den...
#9 DarkLight 21 år siden
#10 filmz-Diller82 21 år siden
The pen is mightier than the sword...mostly.