Jeg leder efter en varulve-film. Den handler om en gut som bliver optaget i et anti-terrorkorps-agtig-lignende-ting som består af mænd som når de skal i aktion, sprøjter noget serum ind i kroppen hvorefter de bliver til varulve...
den er pisse-fed og jeg vil gerne have den!
"Como estan, bitches?" homo proponit sed Deus disponit www.haddock100.com
Ak, jeg blev også meget skuffet over Dog Soldiers. Kan ikke huske, hvad det var for et engelsk filmblad (men de var vist et par stykker?), der havde hypet den helt vildt... da jeg undersøgte sagen ved selvsyn viste det sig dog ikke at holde en meter. :(
Men okay, den har vist nogle sjove momenter - husker bl.a. en lille hund, der står og hiver og flår i tarmene på en rædselsslagen mand, der ikke er kreperet...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Jeg synes Dog Soldiers var cool! Det er jo low budget i højeste gear, og på den måde minder lidt om The Evil Dead. Jeg synes de havde formået meget med få midler.
#1 filmz-Koenig 20 år siden
Den handler om en gut som bliver optaget i et anti-terrorkorps-agtig-lignende-ting som består af mænd som når de skal i aktion, sprøjter noget serum ind i kroppen hvorefter de bliver til varulve...
den er pisse-fed og jeg vil gerne have den!
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#2 wiseguy 20 år siden
#3 azathoth 20 år siden
#4 filmz-vassago 20 år siden
#5 azathoth 20 år siden
#6 wiseguy 20 år siden
#7 Martindan 20 år siden
#8 lagoni 20 år siden
Where is Spoon?
#9 evermind 20 år siden
Men okay, den har vist nogle sjove momenter - husker bl.a. en lille hund, der står og hiver og flår i tarmene på en rædselsslagen mand, der ikke er kreperet...
#10 PredatorX 20 år siden