Gravatar

#1 filmz-Koenig 20 år siden

Jeg leder efter en varulve-film.
Den handler om en gut som bliver optaget i et anti-terrorkorps-agtig-lignende-ting som består af mænd som når de skal i aktion, sprøjter noget serum ind i kroppen hvorefter de bliver til varulve...

den er pisse-fed og jeg vil gerne have den!
"Como estan, bitches?"
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
Gravatar

#2 wiseguy 20 år siden

Er det Dog Soldiers?
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#3 azathoth 20 år siden

Det kunne også være "Full Eclipse" med Mario Van Peebles.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#4 filmz-vassago 20 år siden

#3: Det er helt sikkert "Full Eclipse" :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#5 azathoth 20 år siden

Yeah, det er jeg også overbevist om efter at have genopfrisket plottet igennem IMDb.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#6 wiseguy 20 år siden

Ogå her!!! jeg har ikke set nogen af dem - men kunne bare huske, at Dog Soldier havde noget med Vareulve og Uniformer at gøre :)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#7 Martindan 20 år siden

Dog Soldier er godt nok skidt..
for cryin' out loud......
Gravatar

#8 lagoni 20 år siden

Dog Soldier da sjov :) Måske ikke så uhyggelig som den skulle være, men den har virkelig sine sjove øjeblikke.

Where is Spoon?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#9 evermind 20 år siden

Ak, jeg blev også meget skuffet over Dog Soldiers. Kan ikke huske, hvad det var for et engelsk filmblad (men de var vist et par stykker?), der havde hypet den helt vildt... da jeg undersøgte sagen ved selvsyn viste det sig dog ikke at holde en meter. :(

Men okay, den har vist nogle sjove momenter - husker bl.a. en lille hund, der står og hiver og flår i tarmene på en rædselsslagen mand, der ikke er kreperet...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#10 PredatorX 20 år siden

Jeg synes Dog Soldiers var cool! Det er jo low budget i højeste gear, og på den måde minder lidt om The Evil Dead. Jeg synes de havde formået meget med få midler.
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: