Hej Jeg har engang set en film, som handler om en pige der søger sin mor blandt 3 veninder. Filmen starter med at man følger de 3 veninder i deres ungdom, og den ene af de 3 veninder bliver gravid og føder en pige, som hun bortadopterer - og nu ca. 18 år efter, leder denne pige efter sin mor blandt disse 3 veninder, som er blevet spredt efter de er blevet voksne, og gift. Pigen inviterer de 3 damer, hjem og spørger hvem der er hendes mor.
Jeg mener også der er lavet en film om at hun leder efter sin far, som vistnok er en rig sheik.
#1 clv 13 år siden
Jeg har engang set en film, som handler om en pige der søger sin mor blandt 3 veninder.
Filmen starter med at man følger de 3 veninder i deres ungdom, og den ene af de 3 veninder bliver gravid og føder en pige, som hun bortadopterer - og nu ca. 18 år efter, leder denne pige efter sin mor blandt disse 3 veninder, som er blevet spredt efter de er blevet voksne, og gift.
Pigen inviterer de 3 damer, hjem og spørger hvem der er hendes mor.
Jeg mener også der er lavet en film om at hun leder efter sin far, som vistnok er en rig sheik.
Hvad hedder filmen????
mvh CV
#2 Nicki52 13 år siden
Det lyder som "Mamma Mia", der søger hun bare en far.
#3 Åkepool 13 år siden
http://www.imdb.com/title/tt0087583/
#4 wimmie 13 år siden