Jeg søger en som kan være behjælpelig med titlen på en film. Jeg så den engang med min bror i skolebio i Odense, vi tror dog at vi kom til at gå ind i en forkert sal, da filmen var ret voldsom (synes vi i hvert fald dengang). Siden det var omkring skolebio må det have været før 2000, men er ikke sikker. Ligeledes er vi også i tvivl om sproget, men jeg husker den selv som værende på dansk.
Som vi husker den, handler den om nogle børn der leger rollespil og slås mod hinanden med træsværd. Der er to grupper børn som kommer i konflikt. Den 'onde' gruppe bortfører en lillebror fra den anden gruppe og lukker ham inde i en kran. Under 'det store slag' vælter kranen, lillebroderens skæbne huskes ikke. (Usandheder kan forekomme)
#1 Alex- 10 år siden
Jeg så den engang med min bror i skolebio i Odense, vi tror dog at vi kom til at gå ind i en forkert sal, da filmen var ret voldsom (synes vi i hvert fald dengang). Siden det var omkring skolebio må det have været før 2000, men er ikke sikker. Ligeledes er vi også i tvivl om sproget, men jeg husker den selv som værende på dansk.
Som vi husker den, handler den om nogle børn der leger rollespil og slås mod hinanden med træsværd. Der er to grupper børn som kommer i konflikt. Den 'onde' gruppe bortfører en lillebror fra den anden gruppe og lukker ham inde i en kran. Under 'det store slag' vælter kranen, lillebroderens skæbne huskes ikke.
(Usandheder kan forekomme)
Vækker det noget i nogens erindringslager? :-)