Jeg har lige fået hørt noget dejligt metal her på den sidste aften/dag, hvor jeg er alene hjemme, og jeg kan varmt anbefale Andromedas første skive Extension of the Wish. Det er virkelig fed progressiv. Ellers er det også blevet til:
Human Race: Dirt Eater Andromeda: Chimera Opeth: Ghost Reveries Danger Danger: Screw it! (virkelig fed 80'er partyrock) Katatonia: The Long Cold Distance Katatonia: The Black Sessions Sphere of Souls: From the Ashes (KANON hollandsk prog.)
Nå, men så bliver det vist mest til iPod-lytning in transit fremover, når familien vender hjem igen.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#65 - den kender jeg godt... lyder næsten ligeså godt når jeg selv spiller den. ;-) Har lige lånt en 12-strenget western-guitar af en kammerat. Den lyder fantastisk, selvom det nu bare er en billig model. :-)
#61 filmz-yoshimura 19 år siden
Human Race: Dirt Eater
Andromeda: Chimera
Opeth: Ghost Reveries
Danger Danger: Screw it! (virkelig fed 80'er partyrock)
Katatonia: The Long Cold Distance
Katatonia: The Black Sessions
Sphere of Souls: From the Ashes (KANON hollandsk prog.)
Nå, men så bliver det vist mest til iPod-lytning in transit fremover, når familien vender hjem igen.
#62 cyberzed 19 år siden
#63 filmz-Narniabæver 19 år siden
Ivana Jordan - Lazarica (En af Serbien/Montenegro's Grand Prix sange fra i år)
Nino Prses - Hano (Bosnien's Grand Prix bidrag fra 2001)
#64 McPeter 19 år siden
intet mindre end genialt album... opdager flere detaljer hver gang jeg hører det...
#65 HelmerJ 19 år siden
#66 McPeter 19 år siden
#67 Captain Vallo 19 år siden
VolBeat - The Strength/The Sound/The Songs
Dejlig dansk metal.
=)
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#68 McPeter 19 år siden
Tina Dickow: Live in the Red
på anlægget...
Mmmm... :-)