Gravatar

#11 mr gaijin 19 år siden

Serge Gainsbourg og en hel del John Coltrane.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#12 Kalle Ferm 19 år siden

Hører meget Woven Hand for tiden - der skal lades op til koncerten i Århus den 30 november.

Desuden en masse Springsteen og Seeger Sessions band... der er jo koncert næste weekend. "Wooohoooo", som Anakin Skywalker siger det. ;-)

Derudover har jeg knagme lige genfundet lidt Garth Brooks... længe siden jeg har hørt det.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#13 filmz-Narniabæver 19 år siden

Jeg hører meget NOX og Zdob Si Zdub fra Moldavien, det er dem fra Eurovision Song Contest 2005, og desuden André fra Armenien der deltog i ESC for første gang i år.

Desuden:

NOX - Csak Jatsz
One More Time - Den Vilda
Zdob Si Zdub - Miorita
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#14 filmz-no015 19 år siden

Lige for tiden hører jeg en del "Cansei de ser Sexy" men ellers står den også for tiden på lidt blandet godt:

Peeping Tom
Alec Empire
The Knife
KMFDM
Beth Gibbons...

Gravatar

#15 filmz-yoshimura 19 år siden

#14 Hvordan er Peeping Tom (det er dem med mr. Faith No More, ikke sandt?)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#16 filmz-Chemic 19 år siden

Hører det nye album med Trentemøller, som til min store overraskelse ligger på top 10 over mest solgte albums for tiden.
Godt gået
"When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films.'" -QT
Gravatar

#17 dyg 19 år siden

Lige pt står den på lidt gammelt Metallica krydret med Yeah Yeah Yeahs' to skiver.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#18 filmz-no015 19 år siden

#15 Det er en af Mike Pattons (forsanger fra faith no more) mange projektor - og det nok hans mest "poppede" skive. Det er en masse stilarter blandet, men især inspiration fra hiphop/rap/funk + alle numre har en gæste kunstner. Du kan jo tage et lyt her. http://www.myspace.com/peepingtomispatton (mojo er singlen)
Gravatar

#19 filmz-Bruce 19 år siden

#18 LCD eller DLP og hvor mange har han? :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#20 stefsims 19 år siden

Elvis Presley - Elvis: 30 #1 Hits (DVD-Audio)
That movie has warped my fragile little mind.

Skriv ny kommentar: