Gravatar

#1 Bobby Singer 17 år siden

Dette var en tråd, som jeg faldt over på en anden hjemmeside og synes at den skulle vi da også have på Filmz.

Her kan man give sin favorit sang til kende. Det skal dog lige siges, at jeg ikke mener jeres ultimative ynglings sang, men den sang, som i høre rigtigt meget lige p.t.

En sang som jeg hører rigtig meget for tiden: AC/DC – Rock n’ Roll Ain’t Noise Pollution

Link:
Idjit
Gravatar

#2 elwood 17 år siden

hehe, hvor sjovt jeg har også AC/DC feber for tiden, når jeg sætter mig ud i bilen bare for og sku hen og handle f.eks. nægter jeg og køre før.

Den her køre på cd anlægget [url= In Black[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 Bobby Singer 17 år siden

#2 Jamen de er jo også sindsygt fede, så man kan jo ikke andet end at rocke løs til deres sange. AC/DC Rules! :D

Ps. hvorfor fanden er der ikke et lyn på mit tastatur? ;)
Idjit
Gravatar

#4 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

Mixed CD with artists like:

Heart - Journey - STYX - CCR - Eagles - The Killers - Snow Patrol - Coldplay - DMB and Bruce Springsteen :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#5 wimmie 17 år siden

Your Vegas - troubled times og en anden som jeg ikke lige husker titlen på...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#6 davenport 17 år siden

Jeg fik weekenden til at gå med at køre lort væk, og samtidig fyre Means To An End med Biohazard af..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#7 ddandersen 17 år siden

Har lige fået Avenged Sevenfold's seneste album af samme navn.
Gravatar

#8 dolphinfriendly 17 år siden

Efter en fantastisk Roskilde Festival, med det måske bedste programm siden 1996, sidder jeg og tygger på en masse gode oplevelser - og lytter til Seasick Steve (årets suverænt bedste koncert), Battles, Kinge Kinge, Konono No. 1 og Shape of a Broad Mind.

Gravatar

#9 Skeloboy 17 år siden

Sidder også og hører musik efter Roskilde, men det er nu Neil Young og Black Mountain...
Gravatar

#10 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

Diverse soundtracks og anden musik af Lalo Schifrin :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: