Endnu engang en fed koncert med MUSE. Det nye album egner sig simpelthen PISSE godt live. Men desværre viste Parken endnu engang, at det IKKE egner sig som spillested. Lyden var elendig som altid. Jeg har ALDRIG været til koncert i Parken hvor det lød bare nogenlunde. Men koncerten her til aften var stadig super fed og jeg blev bestemt ikke skuffet over bandet - kun Parken!
5/6
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Fremragende lyd, ligesom det var tilfældet med Depeche Mode i Parken. Det virker efterhånden som om folk notorisk har behov for at skælde ud på lyden i Parken...
Men den var jo netop ikke god? Lyden til "The Horrors" var direkte tåkrummende, men den blev dog bedre til MUSE, dog havde den flere gange tendens til at blive usædvanlig skinger og hylende.
Fedt at legebørnene havde indlagt små rock-bidder mellem hvert nummer. Forfriskende fedt! Stadig en super fed koncert, men holder stadig på at lyden var dårlig. Akustikken inde i Parken smadrer alt lyd. Men vi må høre hvad andre siger til koncerten. Der var alligevel et par stykker fra Filmz inde og høre/se den.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg har ikke været til koncert i Parken, siden jeg oplevede U2 på Popmart-turnéen sidst i 90'erne (1997 så vidt jeg husker), men der var lyden fremragende. ;)
Jeg ærgrer mig dog stadig over, at jeg ikke lige rakte armen ud og rørte ved Bono, da han og resten af bandet passerede lige forbi mig og op på scenen i bedste Rocky-stil (Bono skyggeboksede og var iklædt fighter-kåbe)...
The Horrors' lyd var totalt hæslig, den blev dog også bedre hen mod slutningen.
Hvis man stiller sig midt for scenen lidt tættere end midten - så er der helt fin lyd - kommer man langt bagud, eller på tribunerne, hvor man virkelig kan få "glæde" af akustikken så falder lydbilledet fra hinanden.
Rigtigt - fedt med alle de små mellemspil. Og så er Knights of Cydonia da den ultimative finale...
#1041 Lord Beef Jerky 15 år siden
#1042 b e c h 15 år siden
"Kitty Wu" - hvor har du set det henne? Jeg har set, at det er "The Horrors".
Hører i øvrigt Knights of Cydonia - warming up! =)
#1043 filmz-Narniabæver 15 år siden
#1044 Bony 15 år siden
Jeg varmer også op med MUSE (selvfølgelig :)). I øjeblikket er det Starlight. Fuck det bliver fedt! :)
#1045 lasse78 15 år siden
#1046 Bony 15 år siden
5/6
#1047 b e c h 15 år siden
Crazy god MUSE koncert...
Fremragende lyd, ligesom det var tilfældet med Depeche Mode i Parken. Det virker efterhånden som om folk notorisk har behov for at skælde ud på lyden i Parken...
#1048 Bony 15 år siden
Fedt at legebørnene havde indlagt små rock-bidder mellem hvert nummer. Forfriskende fedt! Stadig en super fed koncert, men holder stadig på at lyden var dårlig. Akustikken inde i Parken smadrer alt lyd. Men vi må høre hvad andre siger til koncerten. Der var alligevel et par stykker fra Filmz inde og høre/se den.
#1049 Highland Park 15 år siden
Jeg ærgrer mig dog stadig over, at jeg ikke lige rakte armen ud og rørte ved Bono, da han og resten af bandet passerede lige forbi mig og op på scenen i bedste Rocky-stil (Bono skyggeboksede og var iklædt fighter-kåbe)...
#1050 b e c h 15 år siden
The Horrors' lyd var totalt hæslig, den blev dog også bedre hen mod slutningen.
Hvis man stiller sig midt for scenen lidt tættere end midten - så er der helt fin lyd - kommer man langt bagud, eller på tribunerne, hvor man virkelig kan få "glæde" af akustikken så falder lydbilledet fra hinanden.
Rigtigt - fedt med alle de små mellemspil. Og så er Knights of Cydonia da den ultimative finale...