Hmmm, tror det var på gaffa jeg læste det var Kitty Wu. Anyway nåede jeg alligevel kun at se et nummer, som ikke lød af det store. Muse var dog freragende. 5/6.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
The Horrors' lyd var totalt hæslig, den blev dog også bedre hen mod slutningen.
Hvis man stiller sig midt for scenen lidt tættere end midten - så er der helt fin lyd - kommer man langt bagud, eller på tribunerne, hvor man virkelig kan få "glæde" af akustikken så falder lydbilledet fra hinanden.
Rigtigt - fedt med alle de små mellemspil. Og så er Knights of Cydonia da den ultimative finale...
Det forklarer muligvis hvorfor jeg fandt lyden alt for opskruet og at lydbilledet blev fucket op - vi sad nederst på tribunen til venstre for scenen, sådan lidt i midten. Kanon gode pladser, når det endelig skal være siddepladser. Rigtig godt udsyn til hele scenen og forholdsvis tæt på, men lyden var desværre ikke optimal. Men med et par ørepropper kunne der sikkert være reddet rigtig meget. Også ret dumt at jeg glemte dem, eftersom vi sælger dem på mit arbejde, så jeg kan nærmest få superkvalitet kastet i nakken. Det må jeg lige huske til cKy her snart, ellers ender jeg nok med en gang tinitus af alle de koncerter her. :)
Og ja, "the grand finale" var super fed. Så kan de lære det, alle de der smuttede tidligt. Men så slap de selvfølgelig for menneskemylderet, der kom efter koncerten da lyset blev tændt. Det var dog slet ikke så slemt igen og jeg synes generelt, at der var supergod stemning over alt hvor man kom. Fed oplevelse!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg stod ca. 15 meter fra scenen lige i midten, og der var lyden perfekt! Dette er 3. koncert jeg er til med MUSE, og langt den fedeste.. Alle de små rockbidder de havde lavet mellem nogle af numrene var ekstremt fede! Især det hvor Chris (bas) og Dom (trommer) kørte langsom, snurrende op mens de fyrede det vildeste beat af gav mig kuldegysninger..
Dog synes jeg der var lige lovligt mange 15-16 årige der var oppe foran (Twilight fans) som TYDELIGVIS aldrig havde været til en MUSE koncert før.. Jeg er en af dem der går helt amok og hopper rundt, det var de vist ikke så meget til.. hehe.. Men fuck det ;)
#1054 - Der er ikke noget værre end at være til en fed rockkoncert og bare gerne ville trykke den af foran scenen og så står folk omkring en bare og bliver sure. Oplevede det selv til Psyched Up Janis i Vega for nogle måneder siden. Der gik vi helt amok, mens alle andre troede at vi var fucked på stoffer eller noget i den stil.
Men fedt at høre at Muse ikke skuffede. Har selv set dem tre gange før og de formår altid at give den god gas. Selv med halvdårlig lyd plejer de at være garanter for en god oplevelse.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
#1051 Christian Voldborg 15 år siden
#1052 Lord Beef Jerky 15 år siden
#1053 Bony 15 år siden
Det forklarer muligvis hvorfor jeg fandt lyden alt for opskruet og at lydbilledet blev fucket op - vi sad nederst på tribunen til venstre for scenen, sådan lidt i midten. Kanon gode pladser, når det endelig skal være siddepladser. Rigtig godt udsyn til hele scenen og forholdsvis tæt på, men lyden var desværre ikke optimal. Men med et par ørepropper kunne der sikkert være reddet rigtig meget. Også ret dumt at jeg glemte dem, eftersom vi sælger dem på mit arbejde, så jeg kan nærmest få superkvalitet kastet i nakken. Det må jeg lige huske til cKy her snart, ellers ender jeg nok med en gang tinitus af alle de koncerter her. :)
Og ja, "the grand finale" var super fed. Så kan de lære det, alle de der smuttede tidligt. Men så slap de selvfølgelig for menneskemylderet, der kom efter koncerten da lyset blev tændt. Det var dog slet ikke så slemt igen og jeg synes generelt, at der var supergod stemning over alt hvor man kom. Fed oplevelse!
#1054 frankdrebin 15 år siden
Dog synes jeg der var lige lovligt mange 15-16 årige der var oppe foran (Twilight fans) som TYDELIGVIS aldrig havde været til en MUSE koncert før.. Jeg er en af dem der går helt amok og hopper rundt, det var de vist ikke så meget til.. hehe.. Men fuck det ;)
#1055 stoffer 15 år siden
Oplevede det selv til Psyched Up Janis i Vega for nogle måneder siden. Der gik vi helt amok, mens alle andre troede at vi var fucked på stoffer eller noget i den stil.
Men fedt at høre at Muse ikke skuffede. Har selv set dem tre gange før og de formår altid at give den god gas. Selv med halvdårlig lyd plejer de at være garanter for en god oplevelse.
#1056 frankdrebin 15 år siden
[url= ass[/url]
#1057 frankdrebin 15 år siden
mente den [url= ;)
#1058 Neslom 15 år siden
#1059 stoffer 15 år siden
#1060 filmz-Narniabæver 15 år siden