Kender du Starsailor? Deres første album "Love is here" er ret melankolsk - et meget smukt album; mit alltime favorite :)
Sangene snurrer i min iPod Shuffle og har gjort det længe. Fantastisk smag du besidder ;-)
Utah skal checkes ud, tak. Til gengæld vil jeg gerne anbefale dig Ben Christophers hvis du er til lidt melakoli til tider...men vær' advaret, hans lydunivers kan være meget minimalistisk.
Jeg er på den nye Sparklehorse & Danger Mouse.... fantastisk skive! Der mangler måske en rød tråd, for numrene går lige fra arrigt punk til dystert og nedtonet pop, men deler man ikke musik op i genrer men nærmere i kvalitet, så går man sgu ikke galt med denne skive.
Yes!! Dark Night of the Soul er et fantastisk album. Albummet er bestemt ikke fejlfrit og måske en tand for fragmenteret til at være helstøbt, men det indeholder til gengæld nogle helt utroligt smukke sange. Ikke mindst når David Lynch folder sig ud og giver et nummer med. Manden kan faktisk synge... who knew.
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
#1623 Sandt... personligt er jeg kæmpefan af Grandaddy og The Flaming Lips, så jeg holder mest af Wayne Coyne og Jason Lytle sangene, men der er ikke nogen deciderede dårlige sange på albummet. Jeg har faktisk aldrig givet Sparklehorse en chance før denne (det var netop de to gæsteoptrædener, der gjorde mig interesseret), så jeg er yderst positivt overrasket, og må have fat i noget mere.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#1623 Sandt... personligt er jeg kæmpefan af Grandaddy og The Flaming Lips, så jeg holder mest af Wayne Coyne og Jason Lytle sangene, men der er ikke nogen deciderede dårlige sange på albummet. Jeg har faktisk aldrig givet Sparklehorse en chance før denne (det var netop de to gæsteoptrædener, der gjorde mig interesseret), så jeg er yderst positivt overrasket, og må have fat i noget mere.
Det eneste jeg ejer af Sparklehorse er albummet It's A Wonderful Life, som til gengæld også sparker røv!
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
#1621 Sweetiebellefan 14 år siden
#1622 misuma 14 år siden
Sangene snurrer i min iPod Shuffle og har gjort det længe. Fantastisk smag du besidder ;-)
Utah skal checkes ud, tak. Til gengæld vil jeg gerne anbefale dig Ben Christophers hvis du er til lidt melakoli til tider...men vær' advaret, hans lydunivers kan være meget minimalistisk.
#1623 sluppermand 14 år siden
#1624 wimmie 14 år siden
Nice - og i lige måde. Rart at møde andre der kan lide Starsailor og Band of Horses. Tjekker da også lige Ben Christophers så - elsker nyt musik :)
#1625 Sweetiebellefan 14 år siden
#1626 Lord Beef Jerky 14 år siden
#1627 misuma 14 år siden
#1628 Lord Beef Jerky 14 år siden
#1629 sluppermand 14 år siden
Det eneste jeg ejer af Sparklehorse er albummet It's A Wonderful Life, som til gengæld også sparker røv!
#1630 Lord Beef Jerky 14 år siden