glæder mig sgu til at deres plade udkommer på mandag, selvom jeg ikke har hørt andre af deres numre, så har jeg hørt den skulle have fået god kritik af anmelderne.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg er ikke til nogen bestemt genre. Dansk top og dance er dog nok de eneste genrer, jeg endnu ikke har fundet noget, jeg kan li' af... granted, noget af det er sjovt, men ligefrem godt ved jeg snart ikke. Men alt fra nymoderne pop til eksperimentalt hip hop til ekstrem metal og til diverse former for easy listening hører jeg. For tiden lytter jeg en del til Emilie Simon, Sparklehorse, Baroness og Torche. Af storfavoritter har jeg ting som The Flaming Lips, The Dillinger Escape Plan, Aimee Mann, Metallica, Grandaddy og mange mange flere =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Jamen stille rock hører jeg også... bare ikke meget af det, der kører i heavy rotation i radioen. Men af det der gør, er jeg da meget glad for Band Of Horses og The National. Soundtracks hører jeg også, men sikkert ikke i samme mængde som dig.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#1631 Sweetiebellefan 14 år siden
Arash - Always
#1632 MOVIE1000 14 år siden
glæder mig sgu til at deres plade udkommer på mandag, selvom jeg ikke har hørt andre af deres numre, så har jeg hørt den skulle have fået god kritik af anmelderne.
#1633 Lord Beef Jerky 14 år siden
#1634 MOVIE1000 14 år siden
Men hvad er du så til?? garanteret noget 80`er pop/rock/dansk top ;)
#1635 Lord Beef Jerky 14 år siden
#1636 MOVIE1000 14 år siden
Jeg er mest til stille rock og soundtracks
#1637 Lord Beef Jerky 14 år siden
#1638 Muldgraver 14 år siden
#1639 Muldgraver 14 år siden
#1640 tiany 14 år siden