#1713: Påtrods af en lille viden omkring emnet, er jeg dog klar over at Schubert er vigtig, det var jo derfor jeg overhovedet købte den plade, jeg ejer med ham.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#1727 - Jamen, så synes jeg da, at du skal hente deres podcast. Alle episoder, helt tilbage fra begyndelsen, kan hentes som podcast i iTunes. Jeg har hørt de første otte indtil videre og eftersom jeg har hørt, at det bliver endnu sjovere senere hen i programmet, så forventer jeg at pisse i bukserne af grin. Godt at jeg har ferie, så jeg ikke skal køre bus med våde bukser.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg har hørt en del Blink 182 på det sidste. Og selv om det bliver trivielt at høre i længden er det nu ganske god musik. Også interessant at høre, at de på deres sidste album gik i en mere dramatisk tone, med alvorligere temaer. Og det var mærkeligt nok Tom DeLonge som stod bag disse temaer, hvorimod Mark Hoppus lavede de mere fjollede sange. På trods af at man egentlig skulle tro at det var omvendt.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#1721 stoffer 14 år siden
#1722 Collateral 14 år siden
#1723 rammy 14 år siden
Woody Allen - More Movie Music
Et par helt fantastiske opsamlinger.
#1724 stoffer 14 år siden
#1725 Sweetiebellefan 14 år siden
#1726 Bony 14 år siden
#1727 frankdrebin 14 år siden
#1728 Bony 14 år siden
#1729 frankdrebin 14 år siden
Har faktisk haft dem hentet før, men så gik min iphone død og jeg mistede alt på den.. Skal bare lige have gjort det igen :)
#1730 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"