Gravatar

#1721 stoffer 14 år siden

Har netop kastet mig over Cody, men kan ikke blive enig med mig selv om jeg kan li' det eller ej.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#1722 Collateral 14 år siden

#1713: Påtrods af en lille viden omkring emnet, er jeg dog klar over at Schubert er vigtig, det var jo derfor jeg overhovedet købte den plade, jeg ejer med ham.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1723 rammy 14 år siden

Woody Allen - Movie Music
Woody Allen - More Movie Music

Et par helt fantastiske opsamlinger.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#1724 stoffer 14 år siden

Amber Rubarth - Full Moon In Paris
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#1725 Sweetiebellefan 14 år siden

Hansi Hinterseer - Amore Mio

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#1726 Bony 14 år siden

Jeg hører De Sorte Spejdere som podcast i iTunes. For fanden det er sjovt! :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#1727 frankdrebin 14 år siden

#1726 Helt enig! Savner dem nogle gange :)
Gravatar

#1728 Bony 14 år siden

#1727 - Jamen, så synes jeg da, at du skal hente deres podcast. Alle episoder, helt tilbage fra begyndelsen, kan hentes som podcast i iTunes. Jeg har hørt de første otte indtil videre og eftersom jeg har hørt, at det bliver endnu sjovere senere hen i programmet, så forventer jeg at pisse i bukserne af grin. Godt at jeg har ferie, så jeg ikke skal køre bus med våde bukser.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#1729 frankdrebin 14 år siden

Har faktisk haft dem hentet før, men så gik min iphone død og jeg mistede alt på den.. Skal bare lige have gjort det igen :)
Gravatar

#1730 filmz-jonasgr 14 år siden

Jeg har hørt en del Blink 182 på det sidste. Og selv om det bliver trivielt at høre i længden er det nu ganske god musik. Også interessant at høre, at de på deres sidste album gik i en mere dramatisk tone, med alvorligere temaer. Og det var mærkeligt nok Tom DeLonge som stod bag disse temaer, hvorimod Mark Hoppus lavede de mere fjollede sange. På trods af at man egentlig skulle tro at det var omvendt.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: