#1730 - har også selv noget for dem. De kan sku afsted med ting, der aldrig ville fungere hos andre bands og blot passere forbi som junk. Sange som The Rock Show og Feeling This kan jeg aldrig blive træt af, selvom det egentlig strider helt imod min smag. Herligt :)
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
#1731 Ja det er ikke ligefrem fordi det er lyrik på et højt plan, men det er heldigvis også meningen.
Der er en dejlig ironisk og sarkastisk stil over deres musik. De har også, kan jeg huske, udtalt at de ikke selv betragtede sig selv som store musikere men blot gjorde det de fandt sjovt. Om deres nye album så overhovedet bliver til noget og hvordan det kommer til at lyde er jeg lidt spændt på. Jeg frygter lidt det værste.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#1734 Nej det er såmænd bare noget Jason Reitman har udtalt i et interview med reference til dengang han startede ud som instruktør. Mange mente at han ingenting kunne, i og med det hele bare er blevet serveret for ham. Så han har skullet kæmpe rimelig meget for sine projekter, eller i hvert fald Thank You for Smoking.
Jeg havde egentlig overvejet at skrive hvem der har sagt det, men det er også lidt sjovt hvis man skal gætte det.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Dyg (Nayze), er det ikke dig der havde en ting for kvindelige sangere? I så fald vil jeg stærkt anbefale Amber Rubarth hvis du ikke allerede kender hende.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
#1731 RasmusFL 14 år siden
#1732 RasmusFL 14 år siden
#1733 filmz-jonasgr 14 år siden
Der er en dejlig ironisk og sarkastisk stil over deres musik. De har også, kan jeg huske, udtalt at de ikke selv betragtede sig selv som store musikere men blot gjorde det de fandt sjovt.
Om deres nye album så overhovedet bliver til noget og hvordan det kommer til at lyde er jeg lidt spændt på. Jeg frygter lidt det værste.
'Cause I'm evil"
#1734 RasmusFL 14 år siden
Hvor er dit quote for resten fra? Lyder som noget Seth Rogen-koger fra Pineapple Express
#1735 filmz-jonasgr 14 år siden
Jeg havde egentlig overvejet at skrive hvem der har sagt det, men det er også lidt sjovt hvis man skal gætte det.
'Cause I'm evil"
#1736 Batsy 14 år siden
Høre nu The unforgiven af Mettalica, En af min favoriter af deres sange
#1737 Sweetiebellefan 14 år siden
BWO - You're Not Alone
BWO - Sixteen tons of Hardware
Måns Zelmerløw - Hope and Glory
#1738 wimmie 14 år siden
#1739 Sweetiebellefan 14 år siden
#1740 stoffer 14 år siden