Jeg er ikke bange, men tænker alligvel whaaat :) Jeg har aldrig brudt mig om Kim Larsen ALDRIG, men nu kan jeg ikke lade være emd at høre nogle af hans numre især disse, det får mig i et super humør :)
Nogen der har andre forslag til en Kim Larsen (med eller uden band er bare nysgerrig) sang. Køb Bananer har jeg hørt utrolig meget, da jeg havde musik i folkeskolen, og den er jeg træt af nu, hvis jeg hører den kan jeg ikek få den ud af hovedet, ligesom "sikke dejlig dag det er idag, bub bub bom, sikke......"
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg har aldrig været vild med Kim Larsen, men hans "version" (eller hvad man kalder det) af Langebro / Geordi er fantastisk, men det har du jo allerede fundet ud af :) Personligt synes jeg, at den udgave er langt at foretrække frem for Joan Baez' version.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1925 Nu er det nummer af Langebro du linker til fra cd'en "Det var en torsdag aften" og den vil jeg gerne anbefale. Jeg er vild med - Joanna, Dengang da jeg var lille, Pianomand, Sammen og hver for sig/Fru. Sauterne, Langebro
#1927 Lidt forskelligt: [url= - Moonlight Sonata[/url]
[url= - Clair de Lune[/url] - Kan i den forbindelse også anbefale Arabesque #1
#1925: Jeg kan godt lide ham. Jeg synes han, når han er bedst, kan skabe nogle smukke og til tider poetiske ting. Især en sang som Kom Igen, som du også linker til, er fantastisk synes. "Kom når engang jeg er blevet mig selv, og hvis du skal den vej alligevel." Wow hvor jeg synes jeg kan se relaterer mig til den historie sætning fortæller mig når jeg hører den sunget.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#1921 Sweetiebellefan 14 år siden
#1922 Sweetiebellefan 14 år siden
#1923 Collateral 14 år siden
#1924 Wangsgaard 14 år siden
Det er et super fedt album, bare surt at de har valgt at overse DK i deres nye turne :(
#1925 MOVIE1000 14 år siden
Jeg har aldrig brudt mig om Kim Larsen ALDRIG, men nu kan jeg ikke lade være emd at høre nogle af hans numre især disse, det får mig i et super humør :)
Nogen der har andre forslag til en Kim Larsen (med eller uden band er bare nysgerrig) sang. Køb Bananer har jeg hørt utrolig meget, da jeg havde musik i folkeskolen, og den er jeg træt af nu, hvis jeg hører den kan jeg ikek få den ud af hovedet, ligesom "sikke dejlig dag det er idag, bub bub bom, sikke......"
#1926 dyg 14 år siden
#1927 neran 14 år siden
#1928 tiany 14 år siden
Nu er det nummer af Langebro du linker til fra cd'en "Det var en torsdag aften" og den vil jeg gerne anbefale.
Jeg er vild med - Joanna, Dengang da jeg var lille, Pianomand, Sammen og hver for sig/Fru. Sauterne, Langebro
Lidt forskelligt:
[url= - Moonlight Sonata[/url]
[url= - Clair de Lune[/url]
- Kan i den forbindelse også anbefale Arabesque #1
#1929 Collateral 14 år siden
#1930 Sweetiebellefan 14 år siden
Emir Kusturica - Unza Unza Time