Gravatar

#1931 misuma 14 år siden

Jeg har hørt soundtracket til Donnie Darko, som egentlig bare er brudstykker af filmens melodier og så nogle enkelte versioner af sangen Mad World.

Desuden...Cigaret Lit af Dave Matthews:

Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#1932 MOVIE1000 14 år siden

For et par dage siden så jeg Toy Story 3 for første gang og sangen har sat sig fast i mit hoved, men den er er slet ikke så tosset :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#1933 I.F.F. 14 år siden

Amon Amarth "Twilight Of The Thunder God"
tror jeg fik lenket herinde fra filmz et sted.

Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#1934 dyg 14 år siden

#1933 - Så dem live i Århus for et år siden, de er sgu jævnt fede :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1935 frankdrebin 14 år siden

Jeg hører en hel del Rage Against the Machine for tiden.. Mest fordi jeg fifler med at spille deres numre selv på elguitar.. Det er sgu meget godt! Vil vildt gerne se dem live!

Det er mest deres første album "Rage Against the Machine" jeg hører, men har også lige erhvervet mig "Evil Empire" og "The Battle for Los Angeles".. Det er sgu pænt fedt!
Gravatar

#1936 Sweetiebellefan 14 år siden

A-ha - Forever Not Yours

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#1937 HelmerJ 14 år siden

Sidder lige og får en kaffe til Almost famous ost.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#1938 Bony 14 år siden

wimmie (1917) skrev:
Hvis de bliver gode skal jeg nok prøve at lave et batch til den 22. januar - går hermed ud fra at du også er klar til 2011's første z-dag? ;)

Lidt sent svar, men ja. Jeg er selvfølgelig klar. Og håber saftsuseme, at der er Havregrynskugler i overskud til den tid. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#1939 wimmie 14 år siden

Jeg er sikker på at der er ingredienser nok til en stor portion :D

Sidder og hører Figurines og nyder at jeg er alene hjemme da det vist sådan ca. er husbondens hade-band :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1940 Sweetiebellefan 14 år siden

Enigma - MMX

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.

Skriv ny kommentar: