Gravatar

#2041 Sweetiebellefan 14 år siden

Mona Lisa Overdrive

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#2042 Mr. Chriss 14 år siden

#2040 Ville gerne have købt billetten så :)
Gravatar

#2043 Bruce 14 år siden

#2042 Altså billetten fra sidste gang i Parken :) Den oplevelse havde jeg desværre gerne været foruden.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#2044 Mr. Chriss 14 år siden

Okay den billet havde jeg så, syntes nu koncerten var ganske god.
Gravatar

#2045 Bruce 14 år siden

#2044 Det afhænger nok af pladsen. De første tre numre kunne jeg praktisk ikke fortælle, hvad han spillede og jeg gik hjem kort tid inden pausen. Lovede mig selv, at det var sidste udendøre koncert med Bruce i Danmark, jeg har været til :(

Og så må jeg give anmelderen ret i:

...Til gengæld virkede det, som om størstedelen af tilhørerne havde svært ved at løsrive sig fra betragterens rolle, med mindre bossen og bandet leverede klassisk materiale som ”I’m On Fire”, ”Badlands” og ”Born To Run”.

Et generelt problem med dansk publikum. I Paris og Stockholm kender man bossens klassiske materiale og er med fra starten. Det er som om VIP gæster udgør hovedparten af publikum herhjemme og er mere interesserede i at drikke og gå ud og tisse, med mindre Dancing in the Dark kommer, bortset fra helt fremme ved scenen. Og der gider jeg ikke stå mere :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#2046 Hr. Nielsen 14 år siden

Bruce (2040) skrev:
Det var tider da American Fool kom frem :)
Ja, jeg husker så ikke Mellemcamp fra dengang, men var vist også kun 12 år og hørte mest Elvis og Shakin' Stevens tror jeg:)

Bruce (2043) skrev:
Altså billetten fra sidste gang i Parken :)
Hmm? Jeg havde min største koncertoplevelse der med Bossen i 2008 i Parken, det var både jeg og min buddy enige om. Vi var helt i front. Jeg blev en anelse skuffet året efter i Herning, men det var også næsten samme omgang, blot mere på autopilot følte jeg. Jeg har så indrømmet 'kun' set Springsteen 4 gange i koncert.

Bruce (2045) skrev:
De første tre numre kunne jeg praktisk ikke fortælle, hvad han spillede
Sådan oplevede jeg det med Rolling Stones. Lortelyd i Parken. Men har hørt andre klage, hvis man er de forkerte steder kan man slet intet få ud af det. Oppe foran er det okay, men lyden bliver aldrig fantastisk der tror jeg. AC/DC i Horsens lød faktisk ret godt. Så hvis Springsteen skulle vise sig der en dag (jeg tvivler), så er jeg der!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#2047 Mr. Chriss 14 år siden

Lyden var hellere ikke den bedste, men syntes ikke at den var så dårlig. Den blev for mit vedkommende langt bedre efter de 3 første numre, som var: Two Hearts, Radio Nowhere og Out In The Street :)
Gravatar

#2048 misuma 14 år siden

Hvis jeg nu smider følgende to sange på bordet, er der så nogen her, som kan anbefale noget i samme boldgade?

Death Cab For Cutie - I Will Follow You Into The Dark

Pete Yorn - Just Another Girl

Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#2049 Hr. Nielsen 14 år siden

Queen, Swinging Blue Jeans, Kim Larsen, The Gaslight Anthem
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#2050 Wangsgaard 14 år siden

Agnes Obel- Philharmonics

Fantastisk album!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned