Gravatar

#2091 Collateral 14 år siden

#2090: Jep den er ret fed. Om den er en af verdens bedste plader, som nogle vil gøre den til, er jeg ikke sikker på, men fed er den da.

Nu lyttes der til Radioheads seneste udspil "King of Limbs"
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#2092 Mr. Chriss 14 år siden

#2091: Nej det er ikke et af verdens bedste album. Efter min mening er det heller ikke Beatles bedste plade, men den er stadig virkelig god, i sær hvis man høre den hele i et stræk.
Gravatar

#2093 Collateral 14 år siden

#2092: Vi er helt enige. Og så er den jo også banebrydende rent formmæssigt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#2094 Mr. Chriss 14 år siden

Ja det er det som er så fantastisk ved pladen, og Beatles i det hele taget.

Hvilken Beatles plade syntes du er den bedste?
Gravatar

#2095 Sweetiebellefan 14 år siden

Galapagos

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#2096 Collateral 14 år siden

#2094: Må nok indrømme at jeg ikke har særligt stort kendskab til deres øvrige plader. Kender naturligvis en hel masse numre, men har ikke så meget fornemmelse af hvor hvad hører til. Hvad jeg dog kan sige er, at jeg synes bedst om Beatles når de eksperimenterer, og bliver en smule mørkere. F.eks. for at vende tilbage til Sgt. Pepper, kan jeg bedre lide "Lucy in the Sky with Diamonds" end "When I'm sixtyfour." Numre som "Yellow Submarine" er i mine øre lidt for pjattede, og ganske vidst ørefaldende, men mangler også noget tyngde for at de kan holde mig fangen.
Gravatar

#2097 Wangsgaard 14 år siden

Abby Road er mit yndlings Beatles album, men de er jo alle fede!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#2098 tiany 14 år siden

The King of Limbs - Radiohead

Kors hvor jeg elsker det band :)
Valar morghulis
Gravatar

#2099 nakalay 14 år siden

Iron and Wine - Our Endless Numbered Days
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#2100 colocho 14 år siden

The Ocean - Anthropocentric.

Nyopdaget heavy, med lidt af det hele
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.

Skriv ny kommentar: