PJ Harvey; White Chalk. Hun skal på Roskilde så man må jo hellere sætte sig lidt ind i det på forhånd og forhåbentlig få en kanon koncert ud af det. Må indrømme at jeg ikke lige ved hvad jeg skal synes om det album, men en stor del ag hendes musik er guld værd.
PJ Harvey; White Chalk. Hun skal på Roskilde så man må jo hellere sætte sig lidt ind i det på forhånd og forhåbentlig få en kanon koncert ud af det. Må indrømme at jeg ikke lige ved hvad jeg skal synes om det album, men en stor del ag hendes musik er guld værd.
Tschernobyl, Harrisburgh, Sellafield, Hiroshima Tschernobyl, Harrisburgh, Sellafield, Hiroshima Stop radioactivity Is in the air for you and me Stop radioactivity Discovered by Madame Curie
Chain reaction and mutation, contaminated population Stop radioactivity Is in the air for you and me
Radioactivity is in the air for you and me Radioactivity discovered by madame Curie Radioactivity is in Stop radioactivity
#2141 tiany 14 år siden
#2142 Collateral 14 år siden
#2143 Penny 14 år siden
#2144 Eraserhead 14 år siden
Ja hun er total sej. Glæder mig rigtig meget til at se hende på Roskilde. Hendes nye tour skulle være helt fantastisk.
Jeg sidder og ser Kreator - Enemy Of God Revisited på dvd. Fandt den lige i Stereo Studio.
Kreator 10/10. Klart verdens bedste metal band.
#2145 Sweetiebellefan 14 år siden
#2146 JannikAnd 14 år siden
Kan du så komme i gang med "Let England Shake"!
#2147 colocho 14 år siden
Et album der sjældent går en uge, uden at jeg får hørt.
Fremragende
#2148 Corgan 14 år siden
#2149 Sweetiebellefan 14 år siden
#2150 Fellaheen 14 år siden
[url= - Radioactivity[/url]
Tschernobyl, Harrisburgh, Sellafield, Hiroshima
Tschernobyl, Harrisburgh, Sellafield, Hiroshima
Stop radioactivity
Is in the air for you and me
Stop radioactivity
Discovered by Madame Curie
Chain reaction and mutation, contaminated population